تمامی مدارس حاشیه‌ای جزیره قشم مورد بازدید قرار گرفت

بهرام پوراشرف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم با بیان اینکه مدارس شهرستان قشم به‌ علت دارا بودن برخی شرایط جوی و رطوبت بالای آن نسبت به سایر شهرستان‌ها، بیشتر در معرض تخریب و فرسودگی قرار دارند، اظهار کرد: طی نزول رحمت الهی در طی دو روز گذشته در این جزیره و به‌منظور بررسی خسارت‌های احتمالی، تمامی مدارس حاشیه‌ای و روستایی مورد بازدید قرار گرفت.

وی افزود: در قشم بیش از 13 مدرسه تخریبی وجود دارد که جایگزین شدن مدارس جدید و استاندارد، از نیازهای اساسی و ضروری این مناطق است.

پوراشرف به بهسازی و مقاوم‌سازی برخی مدارس نیز اشاره کرد و بیان داشت: با کمک و همیاری منطقه آزاد قشم، برخی مدارس جزیره بهسازی و مقاوم‌سازی شده است و کلاس‌های کانکسی جای خود را به کلاس‌های مقاوم و استاندارد داده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش قشم خاطرنشان کرد: چهار مدرسه در هلر، درگهان و گیاهدان و یک مدرسه در شهرک سیستان قشم در مراحل ساخت قرار دارند که جمعیتی بالغ بر یک هزار و 100 دانش‌آموز را پوشش خواهند داد.

این مسؤول به ساخت مدرسه 70 کلاسه نیز اشاره کرد و افزود: مدرسه 70 کلاسه که از طرف سازمان منطقه آزاد قول ساخت آن داده شده است در مراحل ابتدایی قرار دارد و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد ساخت این پروژه نیز باشیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید