خبر فوری

افتتاح روستای قلعه سیمون؛ الگویی موفق از اقتصاد مقاومتی

فرشاد عالی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج سازندگی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به ساخت‌ و ساز و افتتاح روستای قلعه سیمون توسط این سازمان اظهار کرد: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات طبقات محروم جامعه، سازمان بسیج سازندگی برای رفع مشکلات اقتصادی 50 خانوار و ساخت مسکن برای آنان به تازگی این روستا را افتتاح کرد.
وی ادامه داد: این روستا از صفر ساخته شد و الگویی برای تحقق اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود؛ چراکه تبدیل به مدلی برای محرومیت‌زدایی در کشور و آباد‌سازی همه دهستان‌ها است.


عالی عنوان کرد: برای این‌کار و با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد برکت و مجمع خیرین مسکن‌ساز، حدود 7 میلیارد تومان هزینه شده است.
وی یادآور شد: این اقدام در زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع و در مدت زمانی حدود 6 ماه انجام شده و نشان از یک همکاری بزرگ برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
عالی گفت: این روستا، حدود دو هفته قبل با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی از مسئولان سازمان بسیج سازندگی افتتاح شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج سازندگی در پایان گفت: مستند داستانی افتتاح این روستا توسط بسیج سازندگی، به زودی آماده پخش می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید