طرح مصنوعات سنگی قروه مصداق واقعی درون‌زابودن اقتصاد مقاومتی است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره‌وزمی صبح امروز در بازدید استاندار کردستان و جمعی از مسوولان از پروژه مصنوعات سنگی در قروه اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این طرح این است که با توجه به ظرفیت‌های درون منطقه، اجرا شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه مصداق واقعی درون‌زابودن اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: یک سری از کارگاه‌های مصنوعات سنگ در داخل قروه نیز اجرا شده که زمینه ایجاد اشتغال را برای جمع قابل توجهی فراهم کرده است.

دره‌وزمی گفت: اجرای این دست پروژه‌ها می‌تواند کمک قابل توجهی به ما در بحث تحقق هدف‌گذاری انجام گرفته در ایجاد ناحیه صنعتی در سریش‌آباد، باشد.

وی در مورد تامین سنگ موردنیاز برای این واحد تولیدی نیز اظهار کرد: برای اولین و آخرین بار می‌گویم که هیچ مشکلی در بحث تامین سنگ مرمر برای این واحدهای تولیدی در استان نداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: به هر میزان این واحدهای تولیدی سنگ مرمر برای تولید مصنوعات سنگی نیاز داشته باشند به شرط آن که خام فروشی نکنند در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید