زنگ «گلبانگ انقلاب» در مدارس قزوین نواخته می شود

سالار قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و استمرار آن مرهون مجاهدت و هوشمندی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و نیز حضور پرشور ملت ایران در همه زمینه ها بوده است.

وی افزود: آموزش و پرروش استان قزوین نیز با تشکیل کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، برنامه هایی را در گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب برگزار خواهد کرد و در این راستا مشارکت فعال فرهنگیان و دانش آموزان در برگزاری هر چه باشکوه تر عید انقلاب اسلامی نقش بسزایی خواهد داشت که همه ساله این دو کمیته فعالیت خود را به انجام رسانده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: در آستانه بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دستورالعمل اجرایی برنامه ها و فعالیت های سی و هشمین فجر انقلاب اسلامی به مدارس و مناطق استان ابلاغ شده است و انتظار می رود تا در مدارس و مناطق به نحوه شایسته به این موضوع پرداخته شود.

قاسمی تصریح کرد: در اجرای با شکوه تر برنامه های آیین عید انقلاب، مشارکت، هم اندیشی و همبستگی همگان براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و اهداف دولت تدبیر و امید مد نظر است.

وی اضافه کرد: تبیین جایگاه امامت و ولایت به عنوان عامل وحدت، هویت و پیروزی انقلاب، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت، افزایش همبستگی و انسجام ملی و وحدت اسلامی، آگاه سازی عمومی به خصوص دانش آموزان نسبت به اهداف انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و تقویت روحیه خودباوری، امید و افتخار نسبت به موقعیت کنونی انقلاب اسلامی و آینده آن از جمله اهداف گرامیداشت دهه فجر انقلاب است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: برگزاری نشست ها و گفتمان های سیاسی دانش آموزی، آذین بندی ادارات و مدارس، پخش سرودهای انقلاب و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، برگزاری نشست های تبیین اعتدال، اخلاق و قانون گرایی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی، برپایی نمایشگاه های مختلف و حضور در نمازجمعه و راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله برنامه های گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب است.

قاسمی در ادامه گفت: آیین گلبانگ انقلاب به مناسبت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) در ساعت ۹:۳۳ صبح روز سه شنبه ۱۲ بهمن ماه در همه مدارس استان برگزار می شود و بانگ تکبیر  «الله اکبرم با مشارکت حداکثری دانش آموزان و فرهنگیان انجام خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید