خبر فوری

استفاده از مصالح بومی درمسکن های روستایی استان تهران دنبال می شود

علی خوئینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حوزه مسکن به عنوان یکی از ارکان اصلی رونق اقتصادی در کشور اظهار داشت:صنعت مسکن از نمونه ظرفیت هایی محسوب می شود که اشتغالزایی حائز اهمیتی در دل آن نهفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران عنوان کرد:هر آنچه برای توسعه این صنعت با اتکا به توانمندی های بومی و داخلی تلاش شود، شاهد حصول توفیقات بیشتری در این عرصه خواهیم بود.

وی افزود:روستاهای استان تهران، بستر و زمینه ای مناسب برای توسعه اقتصادی محسوب می شوند و ظرفیت های موجود در بخش مسکن در چنین مناطقی نیز از فرصت های ویژه ای به شمار می روند که نمی توان آن را نادیده گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران عنوان کرد:خوشبختانه با اتخاذ تدابیر ویژه از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی تأثیرگذار و عنایت قابل توجه دستگاه ها و نهادهای مسئول، مسکن حوزه روستایی در استان تهران در مقایسه با سال های گذشته به موفقیت های چشمگیری دست یافته که امیدواریم در آینده نیز این روند رو به رشد با تقویت  و بهبود هر چه بیشتری همراه شود.

خوئینی عنوان کرد:یکی از استعدادهایی که در مناطق روستایی قابل توجه به نظر می رسد، به نقش برجسته آن در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی معطوف می شود.

وی افزود:مجموعه بنیاد مسکن اتقلاب اسلامی استان تهران، تلاش می کند برای اجرای طرح ها و پروژه های مورد نظر در این عرصه(مسکن روستایی)، مصالح مورد نیاز را از تولیدات بومی و داخلی تأمین کند که این رویکرد در چارچوب و قالب سیاست های اقتصاد مقاومتی، سازنده به نظر می رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران یادآور شد:با عنایت به تمهیدات و برنامه ریزی های طراحی شده در این حوزه، افق روشن و درخشانی برای روستاهای این استان پیش بینی و ترسیم می کنیم که با به نتیجه رسیدن آن، حفظ روستاها نیز با سهولت هر چه بیشتری محقق خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید