گروه معارف: کارشناس فرق و مذاهب تبلیغات اسلامی هرمزگان از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با فرق و مذاهب و خطر جریان های تکفیری ویژه مدیران و کارشناسان فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با حضور استاد مجرب موسسه حضرت ولی عصر(عج) قم در بندرعباس خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با خطر جریان های تکفیری در بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از هرمزگان، ارسلان ابراهیمی روز گذشته چهارم بهمن ماه، با اعلام این خبر افزود: این کارگاه آموزشی با حضور حجت الاسلام وحید خورشیدی از اساتید مجرب موسسه حضرت ولی عصر(عج)قم و مدیران و کارشناسان فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در سالن این اداره کل برگزار شد.

وی افزود: حجت الاسلام ورشیدی در ین دوره آموزشی، سرفصل هایی نظیر آشنایی با کلیات فرق و مذاهب اسلامی، نقد و بررسی اعتقادات وهابیت و سلفیت، بررسی علل پیدایش و شکل گیری و گسترش جریان های تکفیری و همچنین شیوه برخورد و نحوه تعامل با پیروان مذاهب اسلامی به شرکت کنندگان ارائه داد.

کارشناس فرق و مذاهب اسلامی تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: همچنین این دوره آموزشی با هدف ارتقای سطح شناخت و آگاهی های مدیران  و کارشناسان نسبت به عقاید و آداب و رسوم مذاهب دیگر و توانمندسازی انان در مقابله با القائات و شبهات وهابیت و سلفیت و تکفیری ها و به مدت دو روز برگزار شد و شرکت کنندگان در این دوره آموزشی، گواهینامه ضمن خدکت دریافت می کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید