خبر فوری

حضور هرمزگان در همایش توسعه پایدار سواحل مکران در چابهار

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسعود پاکزاد شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور استان هرمزگان در همایش و نمایشگاه‌ سرمایه‌‌گذاری توسعه پایدار سواحل مکران در چابهار، عنوان کرد: بیش از 55 درصد از سواحل مکران در محدوده هرمزگان قرار دارد و هرمزگان نقش مهمی در توسعه این سواحل دارد.

وی افزود: هیاتی 50 نفره از مدیران دولتی و بخش خصوصی هرمزگان در این همایش شرکت کردند.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان بیان داشت: اسحق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری نیز در بازدید از نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری سواحل مکران بر اهمیت و نقش هرمزگان در توسعه این سواحل تاکید کرد.

پاکزاد ادامه داد: پس از تاکیدات مقام معظم رهبری رویدادهای مهمی در سواحل مکران توسط دولت تدبیر و امید در حال انجام است.

وی تصریح کرد: از جمله اقدامات شاخص در این زمینه در هرمزگان می‌توان به در دستور کار بودن خط انتقال آب سد جگین به میناب، آغاز احداث نیروگاه حرارتی 1400 مگاواتی در کوهستک سیریک توسط روسیه که 209 هکتار زمین آن واگذار شده و شهرک صنعتی دو هزار هکتاری در جاسک اشاره کرد.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان در خاتمه گفت: امیدواریم این مجموعه اقدامات به رفاه مردم و توسعه منطقه منجر شود و شاهد رونق منطقه مکران باشیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید