خبر فوری

افتتاح 144 واحد مسکن مهر دلفان در ایام دهه فجر

جعفر طولابی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از خرم‌آباد درخصوص وضعیت مسکن مهر در شهرستان دلفان اظهار داشت: مسکن مهر یکی از پروژه‌های راه و شهرسازی استان در راستای اقتصاد مقاومتی بوده است که طبق برنامه زمان‌بندی شده باید دارای 73 درصد پیشرفت فیزیکی باشد.

فرماندار دلفان ادامه داد: از مجموع 641 واحد مسکن مهر این شهرستان تاکنون 245 واحد افتتاح و 144 واحد دیگر آماده افتتاح هستند که در ایام دهه فجر به متقاضیان واگذار می‌شوند و همچنین مقرر شده است که 252 واحد باقی‌مانده نیز تا پایان خرداد ماه سال 96 به بهره‌برداری برسند.

وی به دیگر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی راه و شهرسازی استان لرستان در شهرستان دلفان اشاره کرد و گفت: چهار خطه کردن محور خرم‌آباد – دلفان به طول 47 کیلومتر از جمله این پروژه‌ها است که 22 کیلومتر آن در حوزه شهرستان دلفان قرار دارد.

این مسوؤل از آسفالت و اتمام عملیات اجرایی 11 کیلومتر از محور خرم‌آباد – دلفان در حوزه شهرستان دلفان خبر داد و مطرح کرد: آسفالت شش کیلومتر دیگر از این عملیات در مرحله زیرسازی است و پنج کیلومتر دیگر نیز در حال خاکبرداری است که پروژه مذکور در حوزه شهرستان دلفان در مجموع دارای پیشرفت فیزیکی 70 درصد است.

طولابی تکمیل و ارتقای راه‌های دسترسی به جاذبه‌های گردشگری شهرستان دلفان را از دیگر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی راه و شهرسازی استان در این شهرستان دانست و بیان کرد: بهسازی راه دسترسی محور امامزاده ابراهیم معروف به بابا بزرگ یکی از این پروژه‌ها است که بعد از پیشرفت 100 درصدی در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار دلفان در پایان سخنان خود یادآور شد: بهسازی و نوسازی راه‌های روستایی شهرستان دلفان به طول 30 کیلومتر جزو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بوده است که خوشبختانه بیش‌تر از تعهد یعنی 62 کیلومتر اجرا شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید