خبر فوری
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: تنها راه تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت از کالای ایرانی است.

ستون فقرات اقتصاد مقاومتی

‌به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ایسنا نوشت: عباس گودرزی در جمع فعالان فضای مجازی با بیان اینکه در فضای مجازی همان چارچوب‌های اخلاقی فضای حقیقی باید رعایت شود، اظهار کرد: اگر کسی چیزی را در فضای مجازی منتشر کند که حجتی برای آن نداشته باشد در برابر آن مسئول بوده و در درگاه الهی باید پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: هر مطلبی به دستتان می‎رسد سریع منتشر نکنید بلکه ابتدا به دنبال سند و مدرک آن باشید.

گودرزی افزود: فعالان فضای مجازی باید این فضا را مدیریت کنند و اجازه ندهند فضای شما را مدیریت کند.

وی اضافه کرد: فایده برگزاری اینگونه جلسات این است که مطالبه‌گری به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود که هم مسئولین باید پاسخگو باشند و هم مردم باید مطالبه‌گری کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: به عنوان مثال مسئولی می‌آید و پروژه‌ای را نیمه‎تمام انجام می‌دهد و یا کلنگ می‌زند، وعده‎ای می‎دهد، یک بحثی را در فضای عمومی جامعه مطرح می‌کند و سپس استان را ترک می‌کند بعدا پاسخگوی این کارش نیست قطعا این گونه رفتارها اعتماد مردم را که مهمترین سرمایه کشور است از بین می‎برد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس تاکید کرد: هیچ مدیری حق ندارد وعده سرخرمن بدون پشتوانه و ضمانت اجرایی بدهد.

گودرزی با تاکید بر اینکه هیچگاه مسائل و مشکلات اقتصادی حل نخواهد شد مگر اینکه ریشه‌ای به مسائل بپردازیم، خاطرنشان کرد: تنها چاره در  اقتصاد مقاومتی حمایت از کالای ایرانی بوده چرا که این مهم ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید