خبر فوری
نخستین خانه قرآن و محیط زیست با همکاری شهرداری تهران در بنیاد قرآن واقع در منطقه 3 تهران راه اندازی شد.

افتتاح خانه قرآن و محیط زیست در منطقه 3

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پایگاه شهر فردا نوشت: سید مرتضی روحانی قائم مقام شهردار منطقه 3 با اشاره به آیات و اسامی قرآنی که از عناصر طبیعی الهام گرفته شده است از روحانیونی که به مسائل زیست محیطی آگاهی دارند برای حضور در برنامه های مناسبتی خاص دعوت به همکاری  کرد.
همچنین در این مراسم تفاهم نامه ای بین بنیاد قرآن، ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و شهرداری منطقه 3 در زمینه همکاری های دو جانبه برای ارائه خدمات علمی، پژوهشی، آموزشی، ترویجی، فرهنگی و سایر مسئولیت های اجتماعی در سایه قرآن کریم منعقد شد.
ساده سازی مفاهیم زیست محیطی قرآن، استفاده از آموزه های قرآنی برای ارتقاء فرهنگ عمومی حفاظت محیط زیست، بهره برداری موثر از آموزه های قرآنی در تعالیم مروجین مذهبی و ایجاد منبع جهت استفاده مربیان، مروجین و سخنرانان دینی، استفاده عملی از تعالیم قرآن و بهبود و نگهداشت محیط زیست و ….  در این تفاهم نامه آمده است.
به منظور  جذب مشارکت اقشار مختلف  مردم از جمله روحانیون ،پژوهشگران ،خیرین ، هیئت های مذهبی و… در فعالیت های محیط زیست و با بهره گیری از آیات قرآنی و احادیث و روایات دینی ، خانه ی قران و محیط زیست در بنیاد قرآن راه اندازی شد.
راه اندازی خانه ی قرآن و محیط زیست با حضور سید مرتضی روحانی قائم مقام شهردار منطقه 3، کیومرث کلانتری مدیر کل دفتر آموزش محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست، رعنا نوروزی رییس آموزش ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و فریبا فتحی مشاور بنیاد قرآن برگزار شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید