خبر فوری

وزیر کشور 12 بهمن به کرمان سفر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، محمدعلی توحیدی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان کرمان با اشاره به برنامه ششم توسعه اظهار داشت: از نمایندگان کرمان درخواست داریم تا نکاتی را که باید طی پروسه‌ای انجام گیرد به مدیران حوزه شهرستانی اعلام کنند که آمادگی لازم برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های دیده شده داشته باشند.

وی افزود: آمادگی داریم که کمیته‌ای 15 نفره از دستگاه‌های مرتبط را تشکیل دهیم تا به بحث برش استانی و شهرستانی در مباحث مختلف برنامه ششم بپردازند.

توحیدی گفت: با توجه به ایام پایانی سال و آماده‌سازی شهر برای سال جدید، حداکثر تا 15 اسفند ماه مجوز برای حفاری به دستگاه‌های خدمات‌رسانی و … داده می‌شود.

وی همچنین با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بزرگترین رویداد تاریخ کشور است که برکات فراوانی داشته است.

فرماندار کرمان بیان داشت: ما وظیفه داریم در سالگرد انقلاب یاد و خاطره امام راحل، شهدا و آنهایی که سهم و نقش موثر در انقلاب داشتند را گرامی بداریم.

وی از سفر وزیر کشور به کرمان در روز 12 بهمن خبر داد و افزود: وزیر کشور در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی به کرمان سفر می‌کند و سخنران مراسم 12 بهمن نیز است.

توحیدی به حادثه تلخ ساختمان پلاسکو نیز اشاره‌ای داشت و عنوان کرد: مناطق و مکان‌های در معرض خطر و آسیب باید شناسایی شوند در پایشی که اطراف بازار کرمان داشتیم، مکان‌های خطرپذیر زیادی وجود دارد.

وی تصریح کرد: هیچگونه مماشاتی را در حوزه ایمنی مردم نمی‌پذیریم، تاغ‌زارها، جنگل شهر کرمان، کارخانه روغن نباتی و مشابه اینها را باید مراقبت کنیم.

فرماندار کرمان گفت: بعضا اماکن قدیمی و فرسوده که به انبارها تبدیل شده‌اند، دارای خطرپذیری هستند.

وی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در شهداد و گلباف را یادآور شد و ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی مساجد، محلات و روستاها در دستور کار است و تا پایان سال 100 مسجد و محله و روستا را انجام می‌دهیم. 

توحیدی حاشیه‌نشینی‌ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: این آلونک‌ها با کوچک‌ترین حرکت زمین آوار می‌شوند، ساخت و سازهایی که غیرقانونی و غیرکارشناسی و غیر بهداشتی در حال انجام است و تاکید داریم که باید مانند گذشته پیشگیر‌ی‌های خود را انجام دهیم.

فرماندار کرمان ادامنه داد: دستگاه‌های خدمات‌رسان اجازه ندارند، بدون پروانه خدمات به حاشیه‌ها ارائه دهند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید