خبر فوری

درخشش فرهنگیان و دانش‌آموزان قشم در مسابقه پرسش مهر

بهرام پوراشرف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم، موضوع هفدهمین پرسش مهر را این‌گونه بیان کرد: «در برابر خشونت چگونه باید ایستادگی کرد و چگونه می‌توانیم جوامع منطقه و جهان را از خشونت برهانیم؟» اظهار داشت: یک فرهنگی و سه دانش‌آموز جزیره قشم در رشته‌های شعر، عکاسی، خوشنویسی و داستان‌نویسی توانستند رتبه نخست مرحله استانی در مسابقه پرسش مهر را از آن خود کنند و همچنین یک فرهنگی و سه دانش‌آموز دیگر شهرستان قشم، رتبه‌های دوم و سوم را به‌ دست آوردند.

وی افزود: زلفار صفری رتبه اول شعر، علیا نیکخواه رتبه نخست عکاسی، مینا حاتمی رتبه نخست خوشنویسی و رامین اکبری رتبه اول داستان‌نویسی مرحله استانی هفدهمین پرسش مهر ریاست جمهوری را از آن خود کردند.

پوراشرف ادامه داد: زهرا دریانورد رتبه دوم طراحی پوستر، سنا احمدی رتبه دوم گرافیک، فاطمه سلیمانی‌راد رتبه سوم و بلاگ‌نویسی و همچنین فاطمه راج در رشته شعر نیز جایگاه سوم استانی را از آن خود کردند.

مدیر آموزش و پرورش قشم با بیان اینکه این مسابقه در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شوند و آثار برگزیده مراحل شهرستانی و استانی راهی مسابقات کشوری می‌شوند، تصریح کرد: همه‌ساله در مراسم آغازین مدرسه‌ها، رئیس جمهور سؤالی را تحت عنوان پرسش مهر مطرح می‌کند و دانش‌آموزان و فرهنگیان در قالب مسابقات فرهنگی و هنری ازجمله رشته‌های ادبی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی و هنرهای آوایی به ارائه آثار خود می‌پردازند.

این مسؤول به مهترین اهداف پرسش مهر ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: آگاهی‌بخشی، پرورش روحیه مشارکت‌جویی و پرسشگری، تلاش در راستای آشنایی با آسیب‌ها و علل عقب‌ماندگی کشور، آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری را از مهمترین اهداف این مسابقه می‌توان برشمرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید