خبر فوری

خیز بلند مسئولان برای خدمات‌دهی بیشتر به مردم در روستاهای قشم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از قشم ، علیرضا نصری شامگاه شنبه به همراه روسای ادارات شهرستان قشم در بازدید از پروژه‌های دهستان رمکان با اشاره به اینکه مردم شهرستان قشم شایسته‌ای بهترین خدمت رسانی هستند اظهار داشت: مشارکت مردم و خیرین در همکاری و همراهی در ساخت پروژه های عمرانی می تواند خدمت رسانی به مردم را سرعت ببخشد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان وظیفه دارند در راستای توسعه و ایجاد امکانات مورد نیاز روستاهای شهرستان قشم سرعت بیشتری به پروژه‌ها ببخشند افزود: اورژانس 115، سالن ورزشی روستا و راه روستای رمکان به گربدان به زودی محقق می‌شود.

فرماندار شهرستان قشم با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم باید اولویت کار همه مسولین باشد خاطرنشان‌ ساخت: با توجه به اینکه روستای رمکان در مرکز روستاها قرار دارد و خیلی از روستاهای شهرستان قشم به این روستا نزدیک هستند جهت رفاه حال مردم به زودی نمایندگی سازمان تأمین اجتماعی در روستای رمکان به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس از قشم، علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم به همراه بخشدار مرکزی و روسای ادارات این جزیره در ماه اخیر بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان قشم را در اولویت کاری خود قرار داده‌اند و از نزدیک وضعیت اجرایی آنان را بررسی تا پروژه‌ها سرعت بیشتری بگیرد.  

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید