خبر فوری

هوای ۵ منطقه مشهد در وضعیت ناسالم و هشدار قرار دارد

حمید صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه صبح شنبه پنج منطقه هوای مشهد در وضعیت هشدار قرار گرفته است، اظهار کرد: ایستگاه های نخریسی با ۱۳۳، خیام جنوبی با ۱۲۶، تقی آباد با ۱۲۱، لشکر با ۱۱۶ و ماشین ابزار با ۱۱۳ پی.س.آی آلوده‌ترین نقاط شهر مشهد هستند.

وی با اشاره به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایستگاه‌های سنجش آلودگی مستقر در نقاط مختلف شهر، افزود: میانگین کنونی شاخص کلی کیفیت هوای مشهد ۹۴ پی.اس.آی است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با تاکید به اینکه بیماران قلبی و تنفسی، زنان باردار و سایر گروه‌های آسیب پذیر تنها در شرایط لزوم از منزل خارج شوند و در مناطق پر رفت و آمد تردد نکنند، عنوان کرد: عموم مردم از فعالیت های ورزشی در مناطق باز خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد ۲۰ ایستگاه آلودگی سنجش هوا در مشهد وجود دارد، ابراز کرد: در صورت افزایش رفت و آمد و تخلیه بار آلودگی در هوا، شاهد افزایش حجم آلاینده‌ها در هوای مشهد خواهیم بود.

صالحی بیان کرد: به منظور کنترل و کاهش آلودگی هوا، شهروندان تا حد امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده و از رفت و آمد در مناطق غیر ضروری پرهیز کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید