خبر فوری

برگزاری 1000 ساعت کلاس فوق برنامه در مدارس قشم

حسین رنجبر گلشواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم، برگزاری کلاس‌های فوق برنامه را در چهار درس ریاضی، زبان انگلیسی، علوم و عربی مقطع متوسطه اول عنوان کرد و اظهار داشت: 3 هزار دانش‌آموز از 20 مدرسه شهری و روستایی جزیره قشم در کلاس‌های فوق برنامه و تقویتی شرکت کردند.

وی افزود: کلاس‌های فوق برنامه در سه ماهه اول سال تحصیلی با بیش از یک هزار ساعت و با هدف تقویت بنیه علمی و کیفیت‌بخشی آموزشی، در مدارس برگزار شده است.

رنجبر گلشواری، ارتقای کیفیت آموزش را یکی از سیاست‌های محوری آموزش و پرورش برشمرد و خاطرنشان کرد: کلاس‌های فوق برنامه و تقویتی گامی مؤثر در تحقق کیفیت‌بخشی و ارتقای جایگاه آموزشی در مدارس است.

معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان قشم با بیان اینکه کلاس‌های تقویتی و فوق برنامه مدارس باید نظام‌مند، هدفمند و کیفی باشد، اذعان داشت: نظارت دقیق و مستمر و ساماندهی‌شده بر تمامی هزینه‌های دریافتی، زمان برگزاری و استفاده از معلمان توانمند و مجرب یک ضرورت است که باید با جدیت دنبال شود.

این مسؤول اضافه کرد: با تجزیه و تحلیل نتایج امتحانات نوبت نخست مدارس متوسطه دوره اول شهرستان قشم به دنبال گرفتن بازخورد برگزاری این کلاس در میزان پیشرفت و ارتقای علمی دانش آموزان هستیم.  

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید