خبر فوری

نسخه اعتماد ملی برای مدیریت فوت هاشمی در انتخابات 96/ دستجردی کاندیداتوری خود را تکذیب کرد/ وقتی خبرها «پلاسکو» می‌شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس،‌ خبرهای هفته گذشته با ادامه واکنش‌ها به همایش آیت‌الله میلانی و مصاحبه توهین‌آمیز شیخ علی تهرانی به حضرت امام، استمرار نشست‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و تعیین تکلیف برگزاری انتخابات برای جایگزینی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آغاز شد و اخبار انتخاباتی در اواخر هفته تحت تاثیر حادثه پلاسکو قرار گرفت.

مهم‌ترین اخبار هفته گذشته در ادامه می‌آید:

جزئیات نشست‌های مختلف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و اعلام حمایت‌‌ها

 

روستاآزاد: 5 کاندیدا در مجمع عمومی جبهه مردمی انقلاب انتخاب می‌شوند

عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در مجمع عمومی هر کس که شایسته باشد پیشنهاد می شود و از بین کسانی که پیشنهاد شدند برای انتخابات پس از چند مرحله غربالگری 5 نفر انتخاب خواهند شد.

چهار نشست مختلف اقشار از جمله فرهنگیان، پزشکان، بانوان و دانشگاهیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شد

همچنین اولین ‌مجمع عمومی زنان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با حضور بیش از 300 نفر از بانوان حامی این جبهه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، هفته گذشته اولین نشست شوراهای استانی این جبهه که روز پنجشنبه 23 دی‌ماه با حضور 362 نفر از اعضای شوراهای استانی و اعضای هیئت مؤسس این جبهه در مجتمع فرهنگی آدینه برگزار شد.

دستجردی: «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» جبهه عدالت خواهی و مردمسالاری است

سخنگوی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» گفت: این جبهه، جبهه گفتمان عدالت‌خواهی، تبعیض ستیزی و مردمسالاری است و باید همه همت خود را برای تغییر وضع موجود به کار بندیم.

همچنین نخستین نشست خبری مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عصر یکشنبه 26 دی ماه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

دستجردی در این نشست با بیان اینکه کاندیدای جبهه مردمی را اردیبهشت ماه معرفی می‌کنیم، گفت: بیکاری و رکود و مشکلات اقتصادی و حقوق‌های نجومی از مشکلات اصلی کشور است.

وضعیت اشتغال در کشور فاجعه است/ تفرقه و تشتت نباید تکرار شود

رئیس هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» با بیان اینکه وضعیت اشتغال در کشور فاجعه است گفت: آسیب‌های اجتماعی افزایش یافته و در عین حال دشمن در عرصه فرهنگ می‌تازد.

آیت‌الله موحدی: نمی‌خواهیم کسی رئیس جمهور شود که به پول‌های غارت شده بیت‌المال بی‌تفاوت باشد

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: نمی‌خواهیم‌کسی رئیس جمهور شود که نسبت به پول‌های غارت شده بیت‌المال بی‌تفاوت باشد بلکه کسی را می‌خواهیم که پول‌ها را به بیت‌المال برگرداند.

دستجردی: بحث کاندیداتوری بنده دروغ محض است/ مجمع عمومی ملی 14 بهمن برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب از برگزاری مجمع عمومی ملی در روز 14 بهمن خبر داد و گفت: حرف‌هایی که گوشه و کنار درباره کاندیداتوری بنده زده می‌شود، همه دروغ محض است و اعضای هیات موسس نباید کاندیدای انتخابات باشند.

به‌منظور بهبود وضعیت اقتصادی؛ جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از اقتصاددانان برای همکاری دعوت کرد

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از اقتصاددانان دعوت کرد تا راهکارهای خود برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور را ارائه دهند.

رضایی: امیدوارم همه نیروهای انقلابی به «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» بپیوندند/ نیروهای انقلاب باید برای حل مشکلات کشور متحد شوند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه نیروهای انقلاب امروز بیش از هرروز دیگر باید متحد شوند،گفت: بسیاری از گروه‌ها به «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» پیوسته‌اند و ظرفیت‌ تحت پوشش قرار دادن همه گروه‌های انقلاب نیز وجود دارد.

زاکانی: حرکت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گامی رو به جلو است/ نتیجه‌ حتماً بهتر از قبل خواهد بود

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه حرکت جبهه مردمی انقلاب اسلامی یک گام به جلو است گفت: دوستان زمینه مشارکت استان‌ها و شهرستان‌ها را فراهم کنند تا برگزیدگان آنها حرف آخر را بزنند.

حمایت 190 نفر از فعالان سیاسی و فرهنگی از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

190 نفر از فعالان سیاسی و فرهنگی از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام حمایت کردند.

حمایت 550 نفر از چهره‌های سیاسی و دانشگاهی از «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»

فهرست 550 نفر از چهره‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، رسانه‌ای، هنری، ورزشی و دانشگاهی حامی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام شد.

حمایت نیروهای مردمی استان قزوین از «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»+ اسامی

جمعی از نیروهای مردمی در استان قزوین از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت کردند.

ادامه واکنش‌ها به مجمع محققین و موسسه تنظیم آثار امام(ره)

روحانی: مصاحبه با «شیخ علی‌ تهرانی» علیه امام از پیش برنامه‌ریزی شده بود/ قوه قضائیه باید ورود کند/ با چه امیدی از موسسه امام(ره) استمداد کنیم؟

سیدحمید روحانی گفت: در هیچیک از اطلاعیه‌ها و نامه‌پراکنی‌ها کوچک‌ترین اشاره‌ای به این نکته که روی چه امیال و اغراضی عنوان جعلی «آیت الله میرزا علی خراسانی» را برای شیخ علی تهرانی ساختند نیست و از دستگاه قضایی انتظار می‌رود که از این موضوع نگذرد.

پژمان‌فر: مصاحبه اهانت‌آمیز «شیخ علی تهرانی» پروژه تخریبی برای قداست‌زدایی از امام(ره) است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس به‌دنبال مصاحبه اهانت‌آمیز شیخ علی تهرانی در مورد امام خمینی(ره)، تصریح کرد: این موضوع را در قالب پروژه «تحریف» و «تخریب» امام می‌توان بررسی کرد که «قداست‌زدایی» از امام(ره) را در سر می‌پروارند.

واکنش‌ها و اخبار درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی

 

مناقشه اصلاح‌طلبان بر سر «نامزد پوششی» و «روش حمایت از روحانی»/ تاجیک: می‌خواهیم، مشروط؛ عبدی: نمی‌خواهیم، غیر مشروط!

جریان سیاسی خاص اگرچه بیشتر وقت خود را صرف حمایت از روحانی و «دفاع از وضع موجود» می‌کند اما در عین حال درگیر مناقشاتی جدی است که هر روز بر گستره آنها افزوده می‌شود.

منتجب‌نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی گفته است:‌ فوت هاشمی به مدیریت کشور به‌خصوص اصلاح‌طلبان برمی‌گردد. اگر این فوت را خوب مدیریت کنیم، می‌توان برای افزایش رای آقای روحانی آن را به گار گرفت.

مراسم هفتمین روز درگذشت آیت‌الله هاشمی برگزار شد

مراسم هفتمین روز درگذشت آیت‌الله اکبر هاشمی در حرم امام (ره) با حضور خانواده، مسئولان و اقشار مختلف مردم روز یکشنبه 26 دی در حرم امام برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، علی اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری،‌ سیدحسن خمینی تولیت حرم امام(ره)، علی خمینی نوه امام (ره)، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه،حسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

هاشمی هیچگاه خود را از رهبر انقلاب جدا نکرد/ نباید جلوتر از رهبری قدم برداریم

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: بعضی‌ها در تشییع پیکر آیت‌اله هاشمی رفسنجانی شعارهای عوضی می‌دادند و هدف‌شان این بود که او را از رهبری جدا کنند، درصورتی‌که هاشمی خود را از رهبر انقلاب جدا نکرد.

غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که 25 دی ماه در مسجد ابوذر و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، با بیان اینکه آنهایی که بر سیره امام(ره) باقی ماندند همچنان با ولایت فقیه نیز باقی مانده‌اند، اظهار داشت: نباید در مورد شخصیت افرادی چون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دچار اشتباه شویم.

بادامچیان:‌ اسلحه ترور منصور را هاشمی‌‌رفسنجانی به مؤتلفه داده بود/ قرار بود در زمان حیات آقای هاشمی این موضوع تکذیب شود

بادامچیان با بیان اینکه یکی از اسلحه‌هایی را که در عملیات اجرای حکم الهی حسنعلی منصور استفاده شد آیت‌الله هاشمی به مؤتلفه داده بود ول قرار ما با مرحوم آقای هاشمی این بود که تا ایشان در حیات هستند آن را نگوییم.

رضایی: مباحث جلسه 19 دی ماه با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی مهم و محرمانه است/جلسات مجمع تا 6 اسفند برگزار می‌شود/ خواسته آقای هاشمی پیگیری «سیاست‌های کلی صرفه‌جویی» بود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مباحث جلسه 19 دی ماه مهم و محرمانه است گفت:‌ جمع‌بندی ما این بود که اگر بخواهیم کار بزرگی در کشور انجام دهیم همه باید با یکدیگر و با سیاست‌های کلی که رهبری ابلاغ کرده‌اند همراه باشیم.

«ریا» و دو چهره بودن صفاتی است که مرحوم هاشمی از آن متنفر بود

رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه ریا و دو چهره بودن صفاتی است که مرحوم هاشمی از آن متنفر بود، گفت:مرحوم هاشمی با وجود فشارها و ناملایمت‌ها با خنده وارد مجمع تشخیص مصلحت می‌شد و جلسه را مدیریت می‌کرد.

14 بهمن‌ماه جایگزین آیت‌الله هاشمی بررسی می شود

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد نشست هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری 14 بهمن‌ماه برای بررسی جایگزین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برگزار خواهد شد.

ادای احترام سفرای کشورهای خارجی به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

جمعی از سفرای کشورهای خارجی با حضور در دبیرخانه مجمع و امضای دفتر یادبود به مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ادای احترام کردند.

مهم‌ترین فعالیت احزاب و گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی

بررسی آیین‌نامه و دستور العمل‌های قانون احزاب در کمیسیون ماده 10

رضا رضازاده دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره جلسه روز دوشنبه 27 دی‌ماه این کمیسیون اظهار داشت: طبق تکلیف قانون جدید احزاب تدوین آیین‌نامه و دستورالعمل‌ها در کمسیون بررسی شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصمیمی برای درخواست پروانه فعالیت و صدور مجوز به احزاب جدید اتخاذ کردید یا خیر، گفت: خیر، تصمیمی در این باره صورت نگرفته است.

دولت موظف به ایجاد تمهیدات لازم برای گسترش فعالیت‌های احزاب در کشور شد

نمایندگان مردم در خانه ملت، دولت را موظف به فراهم کردن تمهیدات لازم برای گسترش فعالیت‌های احزاب در کشور کردند.

کمیته انتخابات حزب وحدت و همکاری ملی راه‌اندازی شد

محمدرضا راه‌چمنی دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره آخرین تحرکات انتخاباتی حزب متبوع خود، اظهار داشت: کمیته انتخابات در حزب راه‌اندازی شد.

وی افزود: بنا داریم در کمیته انتخابات تا واخر اسفند ماه سال جاری وارد مصادیق انتخاباتی شویم.

حمایت جامعه اسلامی کارمندان از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

دبیرکل حزب اسلامی کارمندان ضمن اعلام حمایت این تشکل از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: این جبهه مردمی به وحدت و همگرایی حداکثری نیروهای انقلابی کمک خواهد کرد.

علیرضا زاکانی همچنین در نشست خبری «تجربه‌گران» که هفته گذشته برگزار شد، حضور یافت.

دولت «انشاء» باید به دولت «اجرا» تغییر یابد/ برجام کودک «ناقص الخلقه‌ای» است که باید تیمارش کرد/ رئیس جمهور بگوید آن روزی 150 میلیون دلار کجاست/ سند برجام در پاویون فرودگاه به تصویب رسید

رئیس کمیسیون بررسی برجام در مجلس نهم با بیان اینکه دوستان ما به طرف آمریکایی درحد اعلا اعتماد کردند گفت: برجام اکنون یک کودک ناقص الخلقه‌ای است که در دامن مردم ایران گذاشته شده است.

جلسه شورای مرکزی خانه احزاب برگزار شد

نشست شورای مرکزی خانه احزاب با حضور اعضای شورای مرکزی در محل خانه احزاب ایران و به ریاست قدرت علی حشمتیان برگزار شد.

بر پایه این خبر، در این مراسم علی اصغر احمدی معاون سیاسی وزارت کشور گزارشی از فعالیت ستاد انتخابات، نقش احزاب و تشکل‌های سیاسی ارائه کرد.

کواکبیان: ضرورت ارسال آیین نامه برای ماده الحاقی به برنامه ششم به وزارت کشور/دولت ملزم به اختصاص یارانه به احزاب شد

دبیرکل مردم سالاری گفت:وزارت کشور باید در مورد ماده الحاقی به برنامه ششم، آیین نامه ای به هیئت دولت بفرستد، برخی از اعضای شورای مرکزی خانه احزاب در جلسه امروز بر تشکیل میز احزاب در ستاد انتخابات تأکید داشتند.

حشمتیان:پزشکیان و رحمانی فضلی سخنرانان همایش فصلی خانه احزاب

رییس خانه احزاب گفت: مسعود پزشکیان نائب ریس مجلس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و احتمالا محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت در همایش فصلی خانه احزاب در 7 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

کاشفی: نمایندگان احزاب اصلاح‌طلب، اصولگرا و معتدل درباره مبارزه با فساد تصمیم‌گیری کند/ مرتضی کیاسری: میز احزاب در ستاد انتخابات کشور تشکیل شود

دو عضو مرکزی شورای مرکزی خانه احزاب در جلسه مشترک با معاون سیاسی وزارت کشور از ضرورت توجه به احزاب و تشکیل میز احزاب در ستاد انتخابات کشور سخن گفتند.

اجلاس فصلی خانه احزاب با عنوان یادمان آیت‌الله هاشمی برگزار شود

معاون سیاسی وزارت کشور در پاسخ به تذکر محمدجواد حق‌شناس مبنی بر اینکه خانه احزاب برای چهلمین روز درگذشت آیت‌الله هاشمی بزرگداشت برگزار کند، گفت: اجلاس کتبی خانه احزاب با عنوان یادمان آقای هاشمی برگزار شود.

حکیمی‌پور: مجوز همایش جوانان اصلاح‌طلب از وزارت کشور گرفته شده است

دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت: مجوز برگزاری این همایش از وزارت کشور اخذ و سالن نیز هماهنگ شده است.

وی افزود:معتقدیم که هماهنگی بیشتری باید با سازمان و کمیته‌های جوانان احزاب اصلاح‌طلب برای حضور پرشورتر آنان صورت بگیرد تا بتوانیم در این همایش شاهد طرح دغدغه‌های جوانان باشیم.

یک سالگی برجام و نظرات فعالان حزبی

همزمان با یک سالگی برجام، فعالان حزبی و سیاسی به اعلام نظر درباره برجام و دستاوردهای آن پرداختند.

رجبی: دستاورد برجام نتوانست حتی بتن کردن اراک و تعطیلی فردو و نطنز را جبران کند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان اینکه دستاورد برجام نتوانست بتن کردن اراک و تعطیلی فردو و نطنز را جبران کند، گفت: برجام نه‌تنها نتوانست تحریم‌ها را رفع کند، بلکه این تحریم‌ها تمدید هم شد.

برجام نمایشی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در افکار عمومی جهان است

حزب اعتدال و توسعه به مناسبت یکسالگی برجام بیانیه‌ای را صادر و تاکید کرد: برجام نمایشی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در افکار عمومی جهان است.

قدیری ابیانه: طبق برجام اگر ثابت شود آمریکا آن را نقض کرده تحریم‌های تعلیق‌شده ایران برمی‌گردد/ برگزاری جشن ورود ایرباس حقارت ملی بود

کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه دولت در قبال بدعهدی آمریکا چیزی جز تحقیر دریافت نکرد،گفت: رئیس‌جمهور یک سال پیش با قاطعیت اعلام کرد که از امروز تمام تحریم‌ها برداشته می‌شود ولی هنوز تحریم‌های اصلی پابرجاست.

نشست هم‌اندیشی جوانان انقلابی ایران

پناهیان در هم‌اندیشی جوانان انقلابی ایران: سیاسیون باید برآمده از «تشکیلات مردمی» باشند نه باندهای سیاسی/بدون ایجاد تشکیلات جامعه اداره نمی‌شود

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه سیاسیون باید برآمده از «تشکیلات مردمی» باشند، نه باندهای سیاسی، گفت: در صورت ایجاد تشکیلات مردمی، دیگر برگزاری چند مناظره یا افشاگری‌ها و تخریب‌ها، تعیین‌کننده آرای عمومی نخواهد بود.

عباسی: نشانه‌ای از بهبود وضع اشتغال را با تلسکوپ هم نمی‌توان مشاهده کرد/رفتار شعار گونه مشکل اقتصاد کشور را حل نخواهد کرد

وزیر سابق ورزش و جوانان با بیان اینکه نه تنها با عینک، بلکه حتی با تلسکوپ هم نمی‌توان نشانه‌ای از بهبود وضعیت اشتغال جوانان را مشاهده کرد، گفت: رفتار شعار گونه بر جایگاه جوانان مشکلی را در جامعه و اقتصاد کشور حل نخواهد کرد.

تسلیت فعالان سیاسی و احزاب به حادثه پلاسکو

ساختمان پلاسکو یکی از ساختمان‌های بزرگ و تجاری تهران که قدمت 53 ساله دارد که صبح روز پنجشنبه دچار آتش سوزی گسترده شده بود و فروریخت.

 

در پی این حادثه مقام معظم رهبری در پیام خود ضمن بیان اینکه حادثه­ دردناک آتش­‌سوزی و فروریختگی ساختمان در مرکز شهر مایه­ اندوه و تأسف و نگرانی عمیق اینجانب است، آورده‌اند: از همه مسئولان می‌خواهم همان‌گونه که در این چند ساعت، تلاش کرده­‌اند کار مجاهدانه­ خود را ادامه دهند و وظیفه­ فوری را بر هر حرف و حدیثی مقدم بدارند.

آتش‌نشانان فداکاربا قهرمانی تحسین برانگیز مظلومانه جان باختند/حادثه پلاسکو باید آسیب‌شناسی شود

حزب مردم‌سالاری در پی وقوع حادثه پلاسکو با صدور اطلاعیه‌ای شهادت جمعی از آتش‌نشانان را تسلیت گفت.

رییس خانه احزاب شهادت آتش‌نشان در حادثه پلاسکو را تسلیت گفت

رییس خانه احزاب ایران، با صدور پیامی شهادت جمعی از آتش‌نشانان و شهروندان تهرانی درپی فرو ریختن ساختمان پلاسکو را تسلیت و برای مصدومین حادته ارزوی سلامتی کرد.

حزب مستقل و اعتدال ایران شهادت جمعی از آتش‌نشانان فداکار کشور را تسلیت گفت

حزب مستقل و اعتدال ایران با صدور پیامی شهادت جمعی از آتش‌نشانان و شهروندان تهرانی، درپی فروریختن ساختمان پلاسکو را تسلیت گفت و برای مصدومین حادثه آرزوی سلامتی کرد.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پیامی: حادثه فاجعه‌بار آتش‌سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو غمی بزرگ بر دل ما نشاند

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پیامی تصریح کرد: حادثه فاجعه‌بار و دلخراش آتش‌سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو تهران غمی بزرگ بر دل ما نشاند.

مجلس خبرگان رهبری در پی حادثه پلاسکو: غم خانواده‌های چشم‌انتظار محبوسان احتمالی داغ این حادثه دردناک را افزون می‌کند

مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: غم عزیزان حادثه دیده و خانواده‌های نگران و چشم انتظار آتش نشانان فداکار و محبوسان احتمالی در زیر آوار، داغ این حادثه دردناک را افزون می‌کند.

سید حسن خمینی: شهامت آتش‌نشانان با خون و آتش قرین شد/تسلیت به خانواده جانباختگان

تولیت آستان امام خمینی (ره) با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اجتماعی خود با حادثه‌دیدگان آتش‌سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو ابراز همدردی کرد.

رضایی: آتش‌نشانان مانند رزمندگانی هستند که جانشان را برای آزادی خرمشهر دادند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام حادثه تلخ آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو واکنش نشان داد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید