خبر فوری

به‌خاطر مشکلات ناشی از برف از مردم عذرخواهی می‌کنم/ خوابگاه دانشجویان دانشکده تربیت مدرس نور در یک ساختمان مختلط است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علی اسماعیلی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد، اظهار کرد: تأکیدات رهبر معظم انقلاب همواره بر دشمن شناسی است و این به دلیل حساسیت ویژه این امر به‌شمار می‌رود که از جمله آن حمله دشمن به اعتقادات و باورهای مردم است و وقتی اعتقادات ملت سست شود نظام قادر به رساندن اهداف به سر منزل مقصود نیست.

وی افزود: هدف دوم دشمن اختلاف افکنی و سلب اعتماد مردم نسبت به مسؤولان است و همه باید تلاش کنیم با عملکرد درست سبب اتحاد و همبستگی و افزایش اعتماد مردم شویم تا دشمن نتواند به هدفش برسد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تضعیف اعتبار و اقتدار نظام در دنیا از دیگر اهداف دشمن است و ما باید با همه توان اگر چه اختلاف سلیقه و نظر داریم هوشیار باشیم و اجازه این کار را به دشمن ندهیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: برنامه ششم که در 6 هفته کاری فشرده در مجلس به تصویب رسید، ابتدا توسط دولت لایحه‌ای با 35 ماده فرستاد و ریاست مجلس با اجازه رهبری برای اصلاح به کمیسیون تلفیق فرستاد و به بیش از 140 ماده رسید و اصلاح شد تا جمع‌بندی شود.

اسماعیلی افزود: در این برنامه دو موضوع خوب کار شد نخست امتیازات لازم به ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا و دوم حمایت از اقشار ضعیف و کم درآمد یا همان پا برهنگان زیر پوشش نهادهای حمایتی بود که البته بار مالی دولت هم اضافه شد ولی کمک خوبی به وضعیت اجتماعی و اقتصادی آنان می‌کند.

وی اضافه کرد: بحران برف امسال از موضوعات مهمی بود که با همت مجمع نمایندگان مازندران پیگیری شد و با تشکیل جلسه با حضور تعدادی از وزیران و معاون رئیس جمهور 200 میلیارد تسهیلات، 30 میلیارد کمک بلاعوض و 20 میلیارد بیمه کشاورزی مصوب شد تا پاسخگوی مردم باشیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از مردم به‌دلیل قطع آب، برق و مشکلات ناشی از آن عذرخواهی کرد و گفت: مشکلات به حدی بود که امکان خدمات‌دهی سریع‌تر وجود نداشت.

این مسؤول با بیان اینکه معیار ما در ارزیابی مسؤولان عملکرد آنها و رضایت ائمه جمعه و مردم است، افزود: اگر معلوم شود مسؤولی توانایی انجام خدمت ندارد فرد دیگری جایگزین می‌شود تا بتواند خدمت کند و رضایت مردم به‌دست آید.

نایب رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی در اسفند ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با مشارکت استانداری اظهار کرد: مسؤولان نباید اجازه دهند شعار سال در حد شعار یا پیگیری جزئی باقی بماند بلکه باید عملکرد ارائه و مواردی که به منظور تحقق شعار اقتصاد مقاومتی انجام شد گزارش شود تا ببینیم در کجای کار هستیم.

اسماعیلی با انتقاد از وجود خوابگاه خواهران و برادران دانشجو در یک ساختمان در دانشکده تربیت مدرس شهرستان نور و تذکر به رئیس دانشکده و مسؤولان وزارت علوم، بیان کرد: متأسفانه به رغم پیگیری‌ها اقدامی صورت نگرفت و همچنان خوابگاه در یک ساختمان مختلط است، بنابراین با درخواست تسریع در احداث پروژه خوابگاه مستقل برادران و خواهران در دانشکده تربیت مدرس از رسانه‌ها و خبرنگاران می‌خواهم موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

وی به استفاده حیاط برخی از مدارس در شیفت عصر به‌عنوان پارکینگ عمومی نیز انتقاد کرد و گفت: محیط مدارس نباید به محل حضور افراد و خودروها شود و این امر به بهانه اقتصاد مقاومتی و کار اقتصادی صورت گیرد بنابراین مدیر آموزش و پرورش در اسرع وقت این موضوع را حل و فصل کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید