خبر فوری

هرمزگان چهار راه تعامل و دروازه ورود به تجارت جهانی است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ‌خبرنگار مهر، صالح دریانورد پیش ازظهر پنج شنبه در همایش خلیج فارس و چهارمین اجلاس مجامع مشورتی توسعه استانهای کشور بیان داشت: عملکرد دولت آرمانی شده است و به عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت خواهد شد.

وی اظهارداشت: امروز شاهد ثبات اقتصادی در کشور هستیم و سرمایه گذاران خارجی تمایل زیادی برای حضور در ایران به خصوص در استان هرمزگان دارند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان خاطرنشان کرد: هرمزگان به عنوان یک استان استراتژیک است و با توجه به ظرفیت های مهم اقتصادی، تجاری، بندری به عنوان چهار راه اقتصادی جهان محسوب می شود.

دریانورد خاطرنشان کرد: امنیت پایدار ایران در میان کشورهای منطقه مثال زدنی است. در میان ناامنی کشورهای همسایه داشتن یک امنیت پایدار یک نعمت است و باید قدر انقلاب و این امنیت را دانست.

وی با اشاره به خصوصیات انقلابی و شخصیتی آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی یک لیدر انقلابی در میان احزاب سیاسی بود حتی جناح مخالف سیاسی هم ایشان را کاملا قبول داشتند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید