خبر فوری

۳۵ صندوق خرد سرمایه‌گذاری و تولیدی بانوان در لرستان ایجاد شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، لیلا سلاحورزی پیش از ظهر پنج شنبه در همایش نقش کارآفرینی زنان لرستان در اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه این همایش اولین اتفاقی است که در بحث اقصاد مقاومتی و بانوان در کشور  انجام می شود، اظهار داشت: در ابتدای سال با شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد مقاومتی و پایلوت شدن لرستان اقدامات مفیدی در حوزه کارآفرینی زنان و نقش آنها در اقتصاد مقاومتی انجام شد.

وی با اشاره به حضور زنان در جلسات اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: وزیر کشور در سفرهای قبلی خود توسعه مشاغل خانگی توسط زنان در لرستان را مورد تاکید قرار دادند و طبق فرمایش ایشان در بحث مشاغل خانگی و با حمایت صندوق کارآفرینی امید ورود کردیم و کارهای خوبی انجام شد.

مدیرکل امور بانوان استاندار لرستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغال بانوان گفت: ایجاد کارگاه تولید و بسته بندی سبزیجات خشک، مراکز بسته بندی تخم مرغ، زعفران، کارگاه های صنایع دستی، صنایع بسته بندی ترشی جات و…از جمله این اقدامات بوده است.

سلاحورزی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید ۳۵ صندوق خرد تولیدی در حوزه بانوان در لرستان ایجاد شده است، تصریح کرد: در حال حاضر ۵۵ صندوق خرد تولیدی و سرمایه گذاری بانوان در لرستان وجود دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید