خبر فوری

ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه ضروری است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام شامگاه چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه ضروری است، اظهار داشت: باید روحیه ایثار و مقاومت در جامعه ترویج شود.

وی عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل های آینده باید از اهداف اصلی بخش فرهنگی این استان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: برگزاری یادواره های شهدا نقش مهمی در ترویج فرهنگ  ایثار و شهادت در جامعه دارد و باید اخلاق شهدا در جامعه ترویج شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش های اسلامی و اعتقادات در جامعه اسلامی ایران است، عنوان کرد: باید در برابر این اهداف ایستاد و روحیه جوانان این کشور را مقاوم ساخت.

وی در ادامه با اشاره به دهه فجر، عنوان کرد: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای بیان دستاورد های انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی، عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی بسیاری از مشکلات کشور را حل می کند و وابستگی ها را به خارج کمتر می کند.

وی گفت: باید اقتصاد مقاومتی مورد توجه بیشتر مسئولان قرار گیرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید