خبر فوری

سواحل جاسک از زباله پاک‌سازی شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از جاسک، همایش عمومی پاک‌سازی سواحل شهرستان جاسک عصر روز گذشته با حضور قشر گسترده‌ای از دانش‌آموزان، مسؤولان ادارات و شهروندان شهر جاسک برگزار شد.

رئیس محیط زیست شهرستان جاسک که بانی برگزاری این همایش بود، هدف از برگزاری این همایش را جهت نهادینه شدن فرهنگ رعایت حفظ محیط زیست و به‌منظور تشویق و ترغیب دانش آموزان جهت پاک‌سازی ساحل عنوان کرد و گفت: شهروندان جاسکی باید در قبال محیط اطراف زندگی خود، احساس مسؤولیت کرده و در پاک‌سازی و نگهداری آن گام بردارند.

علی رنجبر افزود: هدف اصلی سازمان محیط زیست، حفاظت، بهبود، بهسازی، تحقیق، توسعه پایدار و پیشگیری از هر نوع آلودگی که موجب برهم خوردن تعادل و تناسب محیط زیست است.

وی خاطرنشان کرد: محیط زیست منطقه جاسک از منظر دریایی و زمینی دارای شرایط منحصربه‌فردی بوده که حراست از این نعمت‌های خدادادی وظیفه این سازمان است.

رئیس محیط زیست شهرستان جاسک گفت: در این همایش شرکت‌کنندگان به اتفاق یکدیگر مسافت سه کیلومتری همایش را پاک‌سازی کردند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، شهرستان جاسک دارای 300 کیلومتر ساحل بکر و زیبای شنی که قابل بهره‌برداری برای عموم شهروندان و مسافران است که در ایام تعطیل و نوروز مورد استقبال و توجه هموطنان واقع می‌شوند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید