خبر فوری

واردات کالا برای تحقق اقتصاد مقاومتی ساماندهی شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه سه شنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ساماندهی کالاهای وارداتی و جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق نقش مهمی در رونق تولید و رونق بازار دارد.

وی عنوان کرد: تولید کالاهای با استاندارد های صادراتی و بین المللی وتوجه به صادرات این کالاها نقش مهمی در توسعه واحدهای صنعتی و ایجاد اشتغال در استان دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در نظر گرفتن مشوق های صادراتی نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور دارد که باید این مهم مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کاهش بارش ها از یک طرف و خشکسالی از طرف دگر خسارات جبران ناپذیری به این استان وارد کرده است، ادامه داد: کمبود آب در بسیاری از مناطق به یک مشکل جدی تبدیل شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خشکسالی و کاهش بارش ها موجب خشک شدن چشمه ها، چاه های آب، قنات ها و افت آب های زیرزمینی شده است.

وی بیان کرد: توسعه کشت گیاهان دارویی با نیاز آبی کم، تجهیز اراضی کشاورزی به تجهیزات آبیاری نوین و… از مهمترین اهداف دولت در این استان به شمار می رود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید