خبر فوری

تشخیص مسیر حق از باطل ما را به سعادت واقعی می‌رساند

سردار تنگسیریبه گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، دریادار علیرضا تنگسیری در نخستین یادواره شهدای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان اظهار داشت: مردم استان هرمزگان در دو جبهه شهدایی را تقدیم اتقلاب و کشور کرده‌اند که این افتخاری بزرگ برای مردم این استان است.

وی بیان‌داشت: استان هرمزگان هم در زمین و هم در دریا عزیزانی را تقدیم انقلاب کرده و شهدا نیز دو افتخار بزرگ ملی و ماندگار دارند یکی اینکه شهدا برای اسلام و مظاهر اسلام و جمهوری اسلامی ایران جان دادند و دیگر اینکه این بزرگواران به‌خاطر وطن و ناموس خود ایثار و فداکاری کرده‌اند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه خطاب به خانواده شهدا و مسئولان گفت: ما درک نکردیم که شما بزرگواران چه کشیدید و چه می‌کشید شماها برای اسلام و ولایت حاضر شدید از جان مایه حیات خود که همان فرزند و شوهر گذشتید و عزیزانتان را تقدیم اسلام و نظام کردید، اما بدانید که ما بر حقی هستیم و این پیروزی محقق می‌شود.

تنگسیری بیان‌کرد: امروز یک مسیر روشن و منشوری بنام قرآن داریم که به ما کمک می‌کند تا مسیر حق را از باطل تشخیص دهیم و به سعادت واقعی دست یابیم.

وی ابراز داشت: به اعتراف رئیس جمهور آمریکا یکی از افتخاراتش این است که در طول هشت سال مسؤلیت خود همجنس بازی را قانونی کرده اما بداند که مسیر را اشتباه رفته است خدا، رسول الله(ص) و قرآن مسیر را برای همگان روشن کرده پس باید ببینیم که مسیر را درست رفته‌ایم یا نه.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دنیای کفر به هیچ وجه ما را نمی‌پذیرد و از ما راضی نمی‌شود تا اینکه جان و دین ما را بگیرد دشمن با اقلیت‌های ما راضی نمی‌شود و به بهانه‌های مختلف و متعددی پیش می‌رود تا تمامی هستی ما را بگیرد.

تنگسیری اذعان‌ داشت: استکبار جهانی اعمال زشت و ناپسند خود را نادیده گرفته  و با استفاده از بمب‌های خوشه‌ای و سلاح‌های ممنوعه به جان مسلمانان افتاده اما کوچکترین اتفاق در تهران را به بزرگترین شکل جلوه می‌دهند.

وی گفت: باید با دلگرمی از تنها منشور که همان کتاب حق است در برابر استکبار جهانی بایستیم اگر می‌خواهیم ترس و واهمه‌ای نداشته باشیم باید از مسیر حق حرکت کنیم و قرآن را تنها منشور تشخیص حق از باطل بدانیم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح‌کرد: اگر چه مسیر حق سختی و مشقت‌هایی دارد ولی با پیروی از قرآن و آموزه‌های دینی می‌توان به راحتی از این مسیر سخت عبور کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید