گروه اجتماعی: روحانی مستقر روستای ملنتکی از توابع بخش توکهور و هشتبندی، از برگزاری جلسات قرائت قرآن کریم در روستای ملنتکی شهرستان میناب خبر داد.

جلسات قرائت قرآن در روستای «ملنتکی» میناب برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از هرمزگان، حجت الاسلام عباس موسی‌پور  امروز 28 دی ماه، با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات قرائت و آموزش قرآن کریم، افزود: در این راستا با توجه به هماهنگی­‌های صورت گرفته جلسات قرائت قرآن کریم به‌صورت منظم در مسجد روستا در حال برگزاری است.

روحانی مستقر ملنتکی گفت: با توجه به اینکه قرآن کامل‌ترین برنامه مکتوب بشریت است، باید بیش از پیش در شناساندن این برنامه تلاش شود.

وی افزود: با بهره گیری از دستورات قرآن بیشتر مشکلات و ناهنجارهای جامعه در مسیر تعادل و به سوی ایده‌آل‌ها سوق داده خواهد شد.

موسی پور تصریح کرد: در این راستا همه روزه با حضور اهالی روستای ملنتکی جلسات قرائت قرآن در مسجد جامع این روستا بعد اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های قرآنی روستای ملنتکی گفت: از ابتدای دی‌ماه سال‌جاری در مسجد جامع ملنتکی هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء آیاتی از قرآن کریم نیز تفسیر می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید