نمایشگاه «اشتغال پایدار، امید ماندگار» در گرگان برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان، موسی بی باک اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی‌های جوانان گرگانی در حوزه اشتغال با عنوان «اشتغال پایدار، امید ماندگار» در ایام ادهه فجر در گرگان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی فرصتی بی نظیر برای نقش آفرینی فعالان اقتصادی به ویژه جوانان کارآفرین در تحقق حماسه اقتصادی است.

وی ادامه داد: به همین دلیل برای شناخت ظرفیت‌های موجود در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، این نمایشگاه از ۱۰ تا ۱۴ بهمن ماه امسال در کنار تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گرگان با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: شناخت صحیح توانایی‌ها در سرمایه‌های انسانی و ظرفیت‌های موجود میان جوانان، مشارکت و بهره گیری مناسب از ظرفیت نهادهای عمومی غیر دولتی مانند تعاونی‌ها، توان افزایی و خوداتکایی و همچنین تبیین نقش و جایگاه بخش خصوصی بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و فرآیند توسعه کشور از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بی باک تصریح کرد: این نمایشگاه با همت اداره آموزش فنی و حرفه ای و همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گرگان برگزار خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید