خبر فوری

طرح زنده گیری سگ های ولگرد/انتقال سایت آرادکوه

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس میرزایی گفت: به منظور جمع آوری، مدیریت و کنترل سگ های ولگرد از طریق زنده گیری با طی هماهنگی های صورت گرفته از سوی اداره ساماندهی حوزه امور شهری با مسئولین بوستان جنگلی چیتگر و با همکاری نمایندگان حامیان حیوانات دومین طرح ویژه زنده گیری سگ های بلاصاحب در بوستان چیتگر اجرا شد. در این طرح تعداد13قلاده سک  بلاصاحب جمع آوری و سپس به سایت آرادکوه منتقل شد.

میرزایی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات مهم بهداشتی و اجتماعی در بسیاری از شهرها و روستاها وجود سگ های ولگرد می باشد، اظهار داشت: با توجه به شناخت برخی از بیماری های قابل انتقال بین حیوان و انسان و به مخاطره افتادن سلامت انسان ها و ایجاد ترس در بین شهروندان، امروزه در هیچ نقطه ای حضور آزاد سگ های بدون صاحب امری پذیرفته شده نیست.

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 22 تصریح کرد: بر اساس مفاد بند 15 ماده 55 قانون شهرداری ها که جلوگیری از شیوع امراض مسری و انسانی و حیوانی و جمع آوری حیوانات بلاصاحب و دفع انسانی حیوانات مریض، مزاحم و ولگرد را از جمله وظایف شهرداری دانسته است از این رو معاونت امور شهری این منطقه نسبت به اجرای طرح زنده گیری سگ های ولگرد و بدون صاحب اقدام می کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید