مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور «نیره پورملائی» به عنوان مدیرکل محیط زیست استان سیستان و بلوچستان منصوب شد.

نیره پورملائی پیش از این معاون نظارت و پایش اداره‌کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان بوده و دارای مدرک دکتری رشته مدیریت محیط زیست است.

وی نخستین زن مدیرکل استانی است که به عنوان مدیرکل محیط زیست استان سیستان و بلوچستان معرفی شد و ریاست اداره محیط زیست انسانی، مشاور اجرایی اداره کل و عضو انتخابی شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی سیستان و بلوچستان از دیگر سوابق اجرایی اوست.

گفتنی است: سعید محمودی مدیرکل سابق محیط زیست استان سیستان و بلوچستان چندی پیش به عنوان مدیرکل این سازمان در استان مرکزی منصوب شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید