گروه معارف: مدیرستاد اقامه نماز هرمزگان از آغاز فراخوان جشنواره سراسری نماز و فضای مجازی در هرمزگان خبر داد.

فراخوان جشنواره سراسری نماز و فضای مجازی در هرمزگان

حجت‌الاسلام محمد حسن فروزان نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از هرمزگان، افزود: علاقه‌مندان تا 25بهمن‌ماه می‌توانند برای فراخوان جشنواره نماز و فضای مجازی در هرمزگان نام‌نویسی به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.chb-namaz.ir مراجعه کنند.

وی گفت: ترویج و توسعه فرهنگ نماز از طریق فضای مجازی برای اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان، تقویت مبانی اعتقادی و دینی نوجوانان و جوانان در فضای مجازی، شناسایی و تجلیل از فعالان نماز در عرصه فضای مجازی و کاهش آسیب‌های فضای مجازی از طریق گسترش پیام‌ها و محتواهای نماز ازجمله محورهای جشنواره “نماز و فضای مجازی ” است.

حجت‌الاسلام فروزان نژاد اضافه کرد: مخاطبان جشنواره نماز و فضای مجازی گروه سنی سیزده سال به بالا است و موضوعات پیشنهادی برای جشنواره نماز و فضای مجازی در استان نماز در قرآن و روایات، نماز و شهدا، نماز و خانواده، نماز و تربیت دینی، نماز و مدرسه، نماز و وحدت اسلامی، نماز و گفتمان انقلاب اسلامی، نماز و سبک زندگی ایرانی اسلامی و نماز و شیوه‌های کارآمد در تبلیغ و دعوت به نماز خواهد بود.

مدیر ستاد اقامه نماز هرمزگان موضوع ویژه جشنواره نماز و فضای مجازی را نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی اعلام کرد و افزود: جشنواره نماز و فضای مجازی در دو بخش عمومی شامل: ایجاد وب‌سایت و وبلاگ، شبکه‌های اجتماعی(کانال نماز)، آلبوم‌های تصویری نماز با اولویت طرح‌های گرافیکی، استیکرهای نماز و پاورپوینت سازی و بخش خصوصی شامل: کد نویسی قالب سایت و وبلاگ، اینفوگرافیگ نماز، نرم‌افزارهای تلفن همراه (موبایلی) و کلیپ‌های کوتاه نماز(پویانمایی، موشن گرافیک و رئال) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام فروزان نژاد افزود : نتایج جشنواره نماز و فضای مجازی دهم اسفندماه سال جاری از طریق سایت جشنواره نماز و فضای مجازی اعلام خواهد شد و به 110برگزیده هدایایی ارزنده تقدیم خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید