حاجی آباد هرمزگان 5 بار لرزید

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، مردم شهرستان حاجی آباد در شمال استان هرمزگان از ساعت 19 و 56 دقیقه تا ساعت 21 و 21 دقیقه یکشنبه شب شاهد وقوع 5 زمین‌لرزه با شدت‌های کمتر از 3.2 ریشتر بودند.

این 5 زمین‌لرزه که به فاصله حدود 10 تا 15 دقیقه از یکدیگر و در عمق 10 کیلومتری زمین و در شمال غرب شهر حاجی آباد رخ داده‌اند و مردم مناطق مختلف این شهرستان آن را احساس کرده‌اند.

بزرگ‌ترین این زمین‌لرزه‌ها با شدت 3.2 ریشتر حوالی ساعت 19 و 58 دقیقه رخ داده است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از منابع محلی، خسارتی از این 5 زمین‌لرزه گزارش نشده است.

شهرستان حاجی آباد شمالی‌ترین شهرستان استان هرمزگان و در فاصله 168 کیلومتری از شمال بندرعباس قرار دارد و کل جمعیت این شهرستان حدود 95 هزار نفر است که حدود یک سوم آن در شهر و مابقی در روستاها زندگی می‌کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید