آیا آلومینیوم هرمزگان با تشکیل هیات امنا در لیگ دسته دوم خواهد ماند؟

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، چند روز گذشته هیات امنای باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم هرمزگان با همت استاندارى هرمزگان، اداره‌کل ورش و جوانان و هیات فوتبال استان تشکیل شد تا علاقمندان به طوفان زرد هرمزگان یک بار دیگر این امید را داشته باشند که تیم فوتبال این باشگاه به روزهاى قبل خود بازگردد.

آلومینیوم که تنها تیم لیگ برترى هرمزگان در فوتبال کشور محسوب مى‌شود به‌دلیل عدم حمایت کافى به لیگ دسته اول سقوط کرد و پس از آن هم به لیگ دسته دوم راه پیدا کرد و اگر حمایت‌هاى لازم در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم از این تیم نشود یقینا به مسابقات لیگ دسته سوم سقوط مى‌کند که اصلا برازنده این تیم و فوتبال هرمزگان نیست. 

شاگردان عباس سرخاب در تیم آلومینیوم هرمزگان در نیم فصل اول لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌هاى کشور و حتى چند بازى در نیم‌فصل دوم، اصلا خوب نبودند و این موضوع باعث شده است که بعد از گذشت شانزده هفته از بین دوازده تیم در مکان دهم جدول رده‌بندى گروه سوم قرار گیرند.

این تیم بازى‌هاى خود را خیلى بد شروع کرد و در بازى نخست مقابل شاهین شهردارى با یازده نفر بازى را شروع کرد و بعد از 75 دقیقه پنج بازیکن این تیم مصدوم شدند و آلومینیوم که هیچ بازیکن تعویضى نداشت که جایگزین کند، داور به‌دلیل کم بودن نفرات تیم آلومینیوم، بازى را نیمه‌تمام اعلام کرد.

این تیم در نیم‌فصل اول بعد از سه باخت و یک مساوى موفق شد در هفته پنجم و مقابل بانى‌گستر کیش، رنگ برد را ببیند. 

در هفته ششم طلایى‌پوشان دوباره باختند اما در هفته هفتم دست به کار بزرگى زدند و نیروى زمینى را شکست دادند.

دو تساوى و یک باخت ماحصل کار آلومینیوم در هفته‌هاى هشتم، نهم و دهم بود اما در آخرین بازى نیم‌فصل نخست، نماینده هرمزگان با پیروزى مقابل کاسپین قزوین با 12 امتیاز به کار خود پایان داد.

این تیم نیم‌فصل دوم را با تساوى خانگى مقابل شاهین شهردارى بوشهر شروع کرد.

در بازى هفته سیزدهم، آلومینیوم باز هم در خانه با کارای شیراز مساوی کرد.

در هفته چهاردهم، آلومینیوم در بازى مقابل بوکان تبریز با سه گل مغلوب شد و آنقدر ضعیف کار  کرد که در هفته پانزدهم در ورزشگاه خلیج فارس چهار گل از شهردارى همدان پذیرفت.

در هفته شانزدهم نماینده هرمزگان به کیش رفت و با تیم بانى‌گستر که بازى رفت را با یک گل شکستش داده بود به تساوى یک بر یک دست یافت.

آلومینیوم در هفته هفدهم فردا دوشنبه بیست‌وهفتم دی‌ماه در ورزشگاه خلیج‌فارس، میزبان تیم دوم جدول رده‌بندی، شهرداری تبریز است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید