آغاز بازدید دوره‌ای از اجرای «طرح نظارت جامع» در مدارس قشم

عبدالحسین اصغری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم از پایان امتحانات دروس نهایی سال سوم هنرستان‌ها و همچنین سال سوم و چهارم متوسطه دوره دوم رشته‌های نظری خبر داد و گفت: آزمون دروس نهایی از تاریخ چهارم دی‌ماه آغاز شده بود که پس از 22 روز در 25 دی‌ماه سال جاری به پایان رسید.

وی افزود: در این دوره بیش از 307 نفر درس از مدارس دخترانه و پسرانه در دو حوزه شهید تندگویان و سیدجمال‌الدین اسدآبادی شهرستان قشم، حضور داشتند.

اصغری از آغاز بازدیدهای دوره‌ای اجرای «طرح نظارت جامع» در مدارس قشم سخن گفت و اضافه کرد: در راستای بررسی عملکرد مدارس در حوزه سنجش و نحوه برگزاری امتحانات نوبت اول و همچنین به‌منظور آماده‌سازی مدارس برای امتحانات دروس نهایی نوبت دوم، بازدیدهای دوره‌ای از تمامی مدارس قشم در قالب «طرح نظارت جامع» انجام خواهد شد.

مسؤول سنجش و ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش قشم جمع‌آوری اطلاعات فارغ‌التحصیلان دی‌ماه 95 و نیم سال اول و بررسی نتایج و عملکرد دانش‌آموزان در آزمون‌های این نوبت را از دیگر اهداف «طرح نظارت جامع» برشمرد.

این مسؤول به برگزاری مطلوب آزمون دروس نهایی خردادماه 95 اشاره و خاطرنشان کرد: قریب به 2 هزار دانش‌آموز در قالب 12 هزار نفر درس در سال تحصیلی گذشته در آزمون‌های دروس نهایی شرکت داشتند.

اصغری از صدور بیش از 210 ابلاغ برای افرادی که به صورت مستقیم درگیر امتحانات دروس نهایی سال تحصیلی گذشته بودند سخن گفت و تصریح کرد: برگزاری مطلوب امتحانات نهایی و صیانت از برگه‌های آزمون دانش‌آموزان فعالیتی سنگین، حساس و دشوار است که علاوه بر درگیری مستقیم قبل، حین و بعد امتحان، افراد زیادی مصحح نیز به‌ صورت غیر مستقیم در آن مشارکت دارند که بر سنگینی و حساسیت آن می‌افزاید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید