خبر فوری

توزیع هدایای رهبری در بین دانش آموزان بشاگردی

عبدالرضا روشن ضمیر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هرساله از سوی دفتر مقام معظم رهبری در مناطقی از کشور هدایایی در بین مردم ودانش آموزان نیازمند توزیع می شود، گفت: این هدایاامسال به دانش آموزان شهرستان بشاگرد تعلق گرفت ودر حال توزیع آنها در بین دانش آموزان این شهرستان است.

روشن ضمیر بیان داشت: این هدایا در راستای اجرای دستورات مقام معظم رهبری وسیاست های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی توسط بنیاد علوی به شهرستان بشاگرد اختصاص پیدا کرد.

رئیس اداره آموزش وپرورش بشاگرد گفت: این هدایا که شامل لباس مدارس است در بین بیش از ۶۵۰۰دانش آموز دختر وپسر  پایه ابتدایی و دوره اول متوسطه درحال توزیع است.

روشن ضمیر عنوان داشت: این هدایا که قرار بود در منطقه ای دیگر در شرق هرمزگان توزیع شود باتوجه به نیاز ومحرومیت منطقه ورایزنی های صورت گرفته و ایجاد شادی در بین دانش آموزان بشاگرد به این شهرستان اختصاص پیدا کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید