خبر فوری

تیم دیپلماسی کشور بدعهدی آمریکا را مدنظر قرار دهند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز این شهر یاد شهدا به ویژه شهدای هسته‌ای کشور را گرامی داشت و با اشاره به سخنان وزیر خارجه آمریکا در خداحافظی‌اش از کاخ سفید که گفت «جلوی پیشرفت هسته‌ای ایران را گرفتیم، سانتریفیوژهایشان را تعطیل کردیم، قلب رآکتور آب سنگین اراک بتن و منافع و حضور ما در منطقه و امنیت اسرائیل تأمین شد، فشارها را بر جمهوری اسلامی ایران ادامه دهید، به فکر جلوگیری از گسترش موشک‌های بالستیک ایران باشید و… بر لزوم دقت، درایت و هوشیاری در دشمن‌شناسی تأکید کرد.

وی به جمع‌آوری سانتریفیوژها، بتن کردن قلب رآکتور آب سنگین اراک، اعمال تحریم‌های جدید، دزدی چندمیلیاردی از اموال ایران در آمریکا، جلوگیری از تبدیل پول فروش نفت و گاز ما و… اشاره کرد و فرمایشات و درایت‌های مقام معظم رهبری که تأکید داشتند آمریکا بدعهد، دروغ‌گو، حقه‌باز و غیرقابل‌اعتماد است را یادآور شد و گفت: تیم مذاکره‌کننده کشورمان باید حواسشان را جمع کنند و دقت کافی داشته باشند تا بار دیگر در عمل انجام‌شده قرار نگیریم.

امام جمعه اقلید در ادامه به ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حضور پرشور مردم وفادار ایران در آیین تشییع و اقامه نماز توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و از ادای وظیفه و احترام نسبت به وی سخن گفت و تصریح کرد: با انسجام و وحدت بین مردم و مسئوولان تیر دشمنان به سنگ خورد.

خطیب جمعه اقلید از همکاری و همراهی خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در برگزاری آیین‌های تشییع، تدفین، نماز و بزرگداشت که با وحدت کامل صورت گرفت و موجب ناکامی و شکست دشمن، ضدانقلاب و فتنه گران شد تقدیر و قدردانی کرد.

طالبی به آثار متعدد علمی، قرآنی و…، تلاش‌های مختلف و مبارزات سیاسی پیش و پس از انقلاب آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خدمت به نظام و ملت اشاره و عنوان کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خود را تربیت‌شده و شاگرد امام راحل و همراه و یار دیرین مقام معظم رهبری می‌دانست و این ولایت مداری وی قابل‌ستایش و ارج نهادن است.

امام جمعه اقلید در پایان سخنان خود به اقتصاد مقاومتی و لزوم تلاش برای کسب نتیجه‌ای مناسب در این راستا اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به انتخابات پیش رو به فرمایش مقام معظم رهبری بهترین تبلیغ برای حضور در این عرصه می‌تواند عملکرد مناسب و مؤثر در زمینهٔ مسائل اقتصادی و اقدام جدی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باشد ازاین‌رو لازم است تا به‌دوراز تفرقه و جدال بی‌مورد سیاسی خدمات را ملاک قرار دهیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید