خبر فوری

استقبال مردم فین از همایش پیاده‌روی خانواده فوق‌العاده بود/ باید همایش‌های پیاده‌روی در هرمزگان افزایش یابد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدرضا دوست‌محمدی صبح امروز در حاشیه همایش پیاده‌روی خانواده در شهر فین اظهار کرد: مردم شهر فین در این هوای مطبوع حضوری فوق‌العاده از خودشان نشان دادند و این نشانگر آن است که مردم این منطقه سرزنده، پویا و با نشاط هستند.

وی افزود: همایش‌های پیاده‌روی خانواده بستر بسیار خوبی برای توسعه ورزش عمومی در جامعه و ایجاد شور و نشاط در یک منطقه است که همه اعضای یک خانواده در قالب یک حرکت جمعی نسبت به حضور در برنامه‌های ورزشی اقدام می‌کنند و اثرات این حضور و نشاط در طول چندین هفته در جسم و جان خانواده‌ها باقی می‌ماند.

نائب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با بیان اینکه شرایط آب و هوایی بسیار خوبی در استان هرمزگان برای برگزاری همایش‌های پیاده‌روی وجود دارد، عنوان کرد: از هیأت ورزش‌های همگانی و اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان صمیمانه برای برگزاری این همایش پیاده‌روی تشکر می‌کنم و از آنها خواسته‌ام که هر هفته تا پایان سال، همایش پیاده‌روی در یکی از شهرها و یا مناطق استان برگزار کنند.

دوست‌محمدی ادامه داد: برای برگزاری همایش پیاده‌روی در شهر فین زحمات زیادی کشیده شده بود و این نشان می‌دهد که مسؤولین استان توجه خاصی به ورزش و توسعه آن دارند که این نگاه ارزشمند در سلامت مردم این استان تأثیر بسزایی خواهد داشت.

وی گفت: در طول سال بیش از 500 همایش پیاده‌روی در کل کشور برگزار می‌شود و استان هرمزگان یکی از استان‌های پیشرو در زمینه توسعه ورزش همگانی است که تأثیر آن را در موفقیت مردم این منطقه و شور و نشاط ویژه‌ای که در روحیه آنان وجود دارد، می‌بینیم.

نائب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: در بخش جنبی این همایش بزرگ پیاده‌روی در شهر فین، به همراه مسؤولان ورزشی استان و برخی از رؤسای هیأت‌های ورزشی و مسؤولان منطقه یک آسیب‌شناسی دقیقی از مسائل و مشکلات حوزه ورزش‌های همگانی و راه‌های استفاده از این ظرفیت برای شناساندن قابلیت‌های یک منطقه به مردم کل کشورمان داشتیم که دستاوردهای آن را در برنامه‌ریزی‌های آتی هیأت ورزش‌های همگانی به ریاست آقای جهانبخش در استان هرمزگان شاهد خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، شهر فین در 95 کیلومتری شمال غربی بندرعباس قرار دارد و بافت مسکونی آن از مجموعه‌ای منازل مسکونی در دل نخیلات و باغ‌های میوه این منطقه شکل یافته که آن را به مانند یک باغ‌شهر واقعی درآورده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید