خبر فوری

آیت‌الله هاشمی جان و مال خود را در راه انقلاب و نظام قرار داد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از میناب، ابوذرمهدی نخعی عصر امروز در مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی در مسجد امام خمینی(ره) میناب اظهار داشت: درگذشت آیت‌الله هاشمی خبری شوک‌آور برای جامعه بود و زندگی ایشان سراسر درس برای تاریخ است.

وی اضافه کرد: هرچه تاریخ جلوتر برود آیت‌الله هاشمی بیشتر شناخته می‌شود چراکه وی جان و مال خود را در راه انقلاب و نظام قرار داد.

فرماندار ویژه میناب گفت: در دوران ریاست مجلس خبرگان و تشخیص مصلحت، همواره یار دیرین مقام معظم رهبری بودند و لحظه‌ای از مسیر اصلی خود خارج نشدند.

نخعی تصریح کرد: دشمنان نظام بدانند که هیچ‌گاه آیت‌الله هاشمی از دل‌های نیروهای انقلابی و رهروان ولایت نخواهد رفت و ایشان به حق برگی از شناسنامه انقلاب بود و نامش برای همیشه تاریخ ماندگار خواهد ماند.

در ادامه این مراسم نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس بیان داشت: خبر ارتحال آیت‌الله هاشمی دنیا را تکان داد و ملت ایران شخصیت بزرگی را از دست داد.

سید مصطفی ذوالقدر افزود: من 32 سال با آیت‌الله هاشمی، فرزندان و خانواده ایشان ارتباط نزدیک داشتم و آنها را می‌شناختم و تا ابد مرید ایشان خواهم بود.

وی اضافه کرد: مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر این عالم مجاهد انقلابی در هر مقطعی از زندگی بابرکت وی برای کشور و نظام بی‌بدیل بوده است.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش عنوان کرد: ایشان در دوران دفاع مقدس از فرماندهان اصلی جنگ بودند و بعد از جنگ نیز وقتی که برای ریاست جمهوری کاندیدا شدند با قاطعیت تمام آرای ماخوذه را به خود اختصاص داد و در طول دو دوره ریاست جمهوری ایران به‌عنوان سمبل خودباوری و سازندگی رسیده بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید