خبر فوری

کشف محموله ۱۸۰ قطعه ای پرنده در سیستان و بلوچستان

سعید محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: یگان حفاظت استان سیستان و بلوچستان یک محموله پرنده به تعداد ۱۸۰ قطعه پرنده را کشف و ضبط نمود.

وی افزود: یگان حفاظت استان با همکاری نیروی انتظامی در منطقه میرجاوه موفق شدند یک محموله غیرمجاز پرندگان شامل ۱۸۰ قطعه پرنده را از متخلفین کشف و ضبط نمایند.

وی گفت: محموله کشف شده در منطقه میرجاو، شامل ۱۸۰ قطعه پرنده از نوع گونه های مینا و فنچ بود که بلافاصله به مراکز نگهداری جهت انجام اقدامات از قبیل بیومتری انتقال یافتند.

 مدیرکل محیط زیست سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در همین راستا دو نفر متخلف نیز دستگیر شدند که پس از تکمیل پرونده و تهیه مستندات لازم تحویل مقامات قضایی شدند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید