خبر فوری

دانشگاه‌ها باید میزان تحقق اقتصاد مقاومتی را رصد کنند/ مطالبه‌گری به جامعه هویت می‌دهد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان کامرانی صبح امروز در نشست با دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان هرمزگان اظهار کرد: ظرفیت خوب سازمان بسیج اساتید کشور در خدمت پاسخگویی به شبهات مطرح شده از سوی برخی جریان‌های داخلی و خارجی در حوزه مسائل مختلف دینی و سیاسی بوده و اساس اسلام به واسطه بر حق بودن، همواره قابل دفاع است.

وی با بیان اینکه دانشجویان انقلابی باید با حس وظیفه‌شناسی در حوزه مسائل مختلف، همواره در صف اول دفاع از ارزش‌های انقلابی و اسلامی باشند، افزود: دفاع از انقلاب با علم، هوشیاری، بصیرت و تحلیل‌های هوشمندانه میسر است و دانشگاه‌ها باید کانون بحث و تبادل‌نظر در خصوص مسائل مختلف باشد.

مسؤول بسیج اساتید هرمزگان عنوان کرد: موضوع اقتصاد مقاومتی صرفا یک شعار برای یک دوره زمانی خاص نیست بلکه یک راهبرد و استراتژی کلان برای آینده این کشور و نظام است و حاصل هزاران ساعت اندیشه و تفکر عمیقی است که با مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت گرفته و اکنون به عنوان تنها نسخه رهایی‌بخش ملت‌های آزاده جهان در مسیر ایستادگی در برابر استکبار مطرح است.

کامرانی از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان هرمزگان خواست تا در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی در دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف، نشست‌های تخصصی برگزار کنند و میزان تطابق آنچه اجرا شده را با آنچه که رهبر معظم انقلاب اسلامی انتظار داشته‌اند، مورد بررسی قرار دهند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اهمیت تقویت مطالبه‌گری در جامعه و آثار آن در روحیه نسل جوان یک کشور در مسیر سازندگی و بالندگی آن، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در سایه مطالبه‌گری نسل جوان خویش به تعالی می‌رسد و باید روحیه پرسش‌گری را در درون خود زنده نگاه دارید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید