خبر فوری

افزایش مهارت آموزگاران با راهکارهای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

مهدی جوهری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی ارتقاء دانش و مهارت ضمن خدمت فرهنگیان استان البرز گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی افزایش دانش و مهارت آموزگاران مدارس ابتدایی با مفاهیم و راهکارهای پیشگیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی در میان دانش آموزان مدارس ابتدایی بود.
وی گفت: مخاطبان این دوره آموزشی 30 نفر از آموزگاران مدارس ابتدایی ناحیه 2 شهرستان کرج بودند که این دوره آموزشی را مجموعا در 24 ساعت گذراندند.
این مقام قضایی توضیح داد: مطابق اعلام و ابلاغ معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه دوره ملی ارتقاء دانش و مهارت مربیان ضمن خدمت فرهنگیان استان‌های سراسر کشور به میزبانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز در مرداد ماه سال 95 برگزار شد.
جوهری بیان کرد: مربیان ضمن خدمت فرهنگیان سراسر کشور با حضور در دوره مربوطه آموزش‌های لازم را در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در میان دانش آموزان آموختند و مقرر شد متناظر این دوره معاونت‌های استانی نیز نسبت به برگزاری دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان در استان‌های خود اقدام کنند.
معاون اجتماعی دادگستری البرز تصریح کرد: در همین راستا معاونت اجتماعی دادگستری کل استان البرز با اعزام دو مربی به دوره ملی ضمن خدمت فرهنگیان موافقت کردو با هماهنگی آموزش و پرروش استان البرز مقدمات برگزاری دوره‌های استانی نیز فراهم شد.
وی گفت:این دوره‌ها در سال 94 نیز برای تعداد 60 نفر از فرهنگیان استان البرز با عناوین آسیب شناسی اجتماعی و مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی با همکاری آموزش و پرورش برگزار شده بود.
جوهری در پایان گفت: از جمله سرفصل‌های آموزشی در این دوره می‌توان به مبانی پیشگیری از وقوع جرم، استراتژی حل تعارض و مدیریت خشم اشاره کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید