خبر فوری

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یاور و همراه همیشگی مقام معظم رهبری بود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید علی‌اکبر پرویزی، اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از مؤثرترین و بهترین ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها نقشی بی‌بدیل ایفا کرده‌ است.

وی بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمتر کسی را می‌توان مثال زد که در تمام بخش‌های مسؤولیتی در شرایط سخت حضور داشته و توانسته به توفیقات بسیار زیادی نیز دست پیدا کند.

استاندار خراسان جنوبی به نقش مؤثر ایشان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب در دوران 8 سال دفاع مقدس نیز ایشان مدیریت جنگ را بر عهده داشته و بعد از قبول قطعنامه 598 نیز مسؤولیت آن را پذیرفتند که اقدامی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است.

پرویزی به تصمیم تاریخی ایشان در مورد رئیس جمهور وقت در مجلس اول شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: هیچ کس نمی‌تواند نقش بی‌بدیل ایشان در سرکوب کردن گروهک‌های منافقین و تروریستی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در شمال و سایر نقاط کشور را نادیده بگیرد.

وی در کنار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به برخی دیگر از چهره‌های مظلوم اما تأثیرگذار نظام اشاره کرد و گفت: شهید بهشتی و شهید مطهری نیز از دیگر چهره‌های مظلوم، بی‌ادعا اما تأثیرگذار نظام مقدس اسلامی هستند که آثار اقدامات و تصمیمات آنها نیز ملموس و قابل مشاهده است.

استاندار خراسان جنوبی به نقش تصمیمات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در توسعه و بازسازی کشور بعد از جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: برخی تصمیمات ایشان برای بسیاری از مخالفین قابل هضم نبود و باورش برای برخی از آنان بسیار سخت می‌کرد، از این‌رو با بکارگیری حربه‌های مختلف در تخریب این ذخیره انقلاب تلاش کردند.

پرویزی ایشان را یاور و همراه همیشگی مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: همانگونه که از متن پیام رهبری پیداست متأسفانه برخی خناسان در تلاش بودند تا به گونه‌ای وانمود کنند که ایشان مخالف رهبری است و یا با ایشان اختلاف نظر دارد که البته هیچگاه به اهداف خود نرسیدند، زیرا هیچگاه این تلاش‌ها از ارادت ایشان به رهبری و نیز علاقه رهبری به این شخصیت وارسته کم نکرد.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی افراد با بکارگیری همین حربه روح و روان ایشان را آزرده خاطر ساختند، افزود: آیت‌الله رفسنجانی از جمله شخصیت‌های بسیار مهم و تأثیرگذار نظام بود که نبود ایشان قطعاً ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر و اسفناک برای کشور و ملت عزیز و قهرمان ایران اسلامی است.

انتهای‌پیام/69033/ت

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید