خبر فوری

نمایشگاه عفاف و حجاب در مدارس ورامین برپا می شود

امیر محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین به صورت ویژه فعال شده است، اظهار داشت:همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه های خوبی در مدارس برگزار خواهد شد.

رییس آموزش و پرورش شهرستان ورامین افزود: مخاطب برنامه های این کمیته، دانش آموزان و فرهنگیان هستند و به همین خاطر تلاش شده تا برنامه های متنوع و جامعی در این ایام اجرایی شود.

محمدی با تأکید بر این نکته که آموزش و پرورش ورامین برای برگزاری مراسم های جشن انقلاب آمادگی کامل دارد، ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، ورزشی، قرآن، نهج البلاغه و احکام ویژه دانش آموزان و فرهنگیان برگزار خواهد شد.

رییس آموزش و پرورش شهرستان ورامین یادآور شد: عطرافشانی و گلباران مزار شهدا توسط دانش آموزان در ایام دهه مبارک فجر از دیگر برنامه هایی است که با جدیت دنبال می شود.

محمودی تأکید کرد: نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در تمامی مدارس در ۱۲ بهمن، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در مدارس و اداره آموزش و پرورش، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک دانش آموزی، برپایی محافل انس با قرآن کریم، آذین بندی مدارس، برگزاری همایش یاوران انقلاب و ده ها برنامه دیگر در ایام دهه مبارک فجر توسط کمیته دانش آموزی و فرهنگیان برگزار می شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید