شایعه فوت نفر سوم نزاع در قشم صحت ندارد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، نزاع دسته جمعی بیش از 10 جوان در هفته گذشته در جزیره قشم که پس از درگیری لفظی و دعوای فیزیکی با استفاده از سلاح سرد ،منجر به کشته شدن 2 نفر و زخمی شدن 4 نفر دیگر شد، در روزهای گذشته در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که به شیوه ی گسترده‌ای پخش و منتشر شده است خبر از کشته شدن نفر سوم در این درگیری می‌دهد.  

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با بیان اینکه در این درگیری فقط دو نفر جان خود را از دست داده‌اند و این ادعا را از اساس کذب محض است اظهار داشت: ادعاهای منتشره در فضای مجازی مبنی بر فوت نفر سوم تکذیب می‌شود و چهار نفر دیگر که تحت مداوا در بیمارستان بودند از بیمارستان مرخص شدند.

میثم فتحی با بیان اینکه مردم می‌توانند اخبار صحیح را از سایت‌های معتبر و خبرگزاری‌ها دریافت کنند و به اخبار منتشر شده در فضای مجازی و منابع غیررسمی اعتماد نکنند افزود: هر چند حال یکی دیگر از مصدومین این حادثه وخیم بود ولی با تلاش همکارانم خوشبختانه این بیمار از بیمارستان مرخص شده ولی کماکان تحت درمان است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید