خبر فوری
مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش از برگزاری برنامه متعدد فرهنگی و فضای‌سازی برای نقد مودبانه در ایام دهه فجر خبر داد.

ایجاد فضای نقد و گفتمان برای دانش‌آموزان و فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از گروه جامعه خبرگزاری میزان ، مهدی علی اکبرزاده مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش ؛ از برگزاری ویژه برنامه های متعدد به مناسبت گرامیداشت دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: در این راستا از امکانات دستگاه های اجرایی برای تقویت و توسعه فعالیت ها بهره مند می شویم.
وی ادامه داد: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دعوت از پیام آوران ایثار با همکاری بنیاد شهید استان ها و مناطق در دستور کار قرار گرفته تا سخنوری و روایتگری این امر در مدارس و مراکز آموزشی و اداری انجام شود.
 اکبرزاده با بیان اینکه بهره کیری از رهنودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در بخش های مختلف برنامه ریزی این ایام مورد توجه است، عنوان کرد: برگزاری جلسات توجیهی برای مسئولان مناطق، آذین بندی ادارات و مدارس و مواردی از این قبیل در ایام دهه فجر اجرایی می شود.
مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ “نقد مودبانه” و گفتمان های آزاد ویژه دانش آموزان اجرا شده می شود.
وی افزود: علاوه بر ویژه برنامه های دانش آموزی، برای فرهنگیان نیز طرح هایی در ایام همچون برگزاری نشست اعتدال، اخلاق و قانون گرایی، تدارک دیده شده است.
 اکبرزاده با اشاره به اینکه آیین گلبانگ انقلاب به مناسبت ورود امام خمینی (ره) ساعت 9 و 33 دقیقه 12 بهمن ماه برگزار می شود، یادآور شد:  زمینه برای شرکت گسترده دانش آموزان و فرهنگیان در برنامه های متعدد ایام دهه فجر فراهم است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید