خبر فوری
کانون خبرنگاران نبأ: انجمن فرهنگیان مروج وقف منطقه 18 برای ترویج فرهنگ وقف در میان اقشار مختلف مردم و کودکان و نوجوانان یک دوره مسابقه مقاله‌نویسی با عنوان «وقف چشمه جاوید» در دو مقطع کودک و نوجوان و بزرگ‌سالان برگزار می‌کند.

برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع وقف

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، محمدتقی اقدمی، مدیر کانون فرهنگی وتربیتی یاس نبی(س) با اعلام این خبر افزود: تمامی دانش آموزان، معلمان، مربیان و دیگر اقشار علاقه‌مند جامعه می‌توانند با ارسال آثار خود در این مسابقه شرکت کنند.
اقدمی در ادامه اظهار کرد: بر اساس توافق به عمل آمده با معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 به 3 مقاله برگزیده در هر بخش جوایز ارزنده‌ای از سوی شهرداری و انجمن فرهنگیان مروج وقف منطقه 18 اهدا خواهد شد.
وی افزود: مهلت ارسال آثار برای شرکت در این مسابقه تا پایان بهمن‌ماه است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به‌صورت فایل ورد به نشانی پست الکترونیک POUYESH95@gmail.com ارسال کنند.

محمد عمرانی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید