اعطای تجهیزات اداری و سازمانی به آموزش و پرورش قشم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، بهرام پوراشرف صبح امروز در جمع کارکنان آموزش و پرورش قشم، همراهی آحاد جامعه در امر تعلیم و تربیت فرزندان ایران و پرورش نیروی انسانی ماهر را ضروری دانست و گفت: شرکت خدمات دریایی و مهندسی کشتیرانی قشم با رویکرد همکاری و خدمات‌رسانی به بخش آموزش جزیره قشم، بسیاری از اقلام و وسایل اداری و سازمانی موجود شرکت خود را به مدارس واگذار کرد.

وی افزود: فایل، کمد، صندلی چرخدار، میز تحریر و برخی دیگر از وسایل اداری ازجمله اقلام اهدایی این شرکت به آموزش و پرورش است که با ارزش بالغ بر 70 میلیون ریال است.

مدیر آموزش و پرورش قشم ضمن تقدیر از شرکت خدمات دریایی و مهندسی کشتیرانی قشم، خاطرنشان کرد: امید است که همه دستگاه‌ها و نهادهای جامعه همگام و همراه آموزش و پرورش در مسیر توانمندسازی جامعه از نیروهای ماهر انسانی گام بردارند.

نماینده شرکت خدمات دریایی و مهندسی کشتیرانی قشم گفت: از آنجایی که این شرکت نام قشم را یدک می‌کشد، هیأت مدیره شرکت نگاه ویژه و دلسوزانه‌ای به وضعیت آموزشی و تحصیلی دانش‌آموزان این جزیره دارند.

صادق مذنبی، ایران آباد را در گرو داشتن آموزش و پرورش قوی دانست و ادامه داد: نیروی انسانی ماهر، خلاق و خوش‌فکر در آموزش و پرورش تربیت می‌شوند و در واقع آموزش و پرورش نقش بی‌بدیلی در تأمین نیروی انسانی جامعه فردا دارد.

وی، شرکت خدمات دریایی و مهندسی کشتیرانی قشم را زیر مجموعه ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بیان داشت که وظیفه تأمین و نگهداری سوخت، آب و روغن‌کشتی‌های داخلی و خارجی در خلیج فارس را برعهده دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید