خبر فوری

پیام تسلیت جامعه اسلامی فرهنگیان کشور در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

متن پیام این تشکل به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال ناگهانی و جانگداز حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی عالم عالیقدر، مبارز نستوه وخستگی ناپذیر و یار دیرین حضرت امام و رهبری معظم انقلاب که 6 دهه از عمر پر برکت خود را در به ثمر نشاندن انقلاب سپری کرد مایه تاسف و تاثر و تالم عمیق است.

این عالم مجاهد در روز های سخت و پیچیده انقلاب از عهده مسوولیت های خطیر و دشوار به خوبی بر آمد و نقشی به سزا و موثر در مقاطع خاص داشت که نمونه کم نظیر ی از نسل اول مبارزان ضد ستم شاهی و از رنج دیدگان این راه پر خطر و پر افتخار بود.

مسئولیت های خطیر در 8 سال دفاع مقدس، ریاست جمهوری و ریاست مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان برگهای درخشان زندگی پر نشیب و فراز این مبارز کهنسال است.

جامعه اسلامی فرهنگیان کشور این ضایعه عظیم و دردناک را به محضر مقام معظم رهبری و به تمامی ملت شریف ایران و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن عزیز از دست رفته علو درجات از در گاه حضرت احدیت خواستاریم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید