خبر فوری
گروه دانشگاه: دانشجویان و اساتید می‌توانند با مراجعه به سایت آموزش مجازی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، به رایگان دوره‌های معارف و فنی تفسیر موضوعی قرآن را بگذرانند.

آموزش مجازی معارف و تفسیر موضوعی قرآن در سایت نهاد رهبری

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در فضای مجازی امکانی را برای دانشجویان و اساتید رشته‌های معارف فراهم کرده که این افراد می‌توانند با مراجعه به سایت آموزش مجازی نهاد مقام معظم رهبری، به رایگان دوره‌ها و از جمله دوره‌های معارف و دوره‌های فنی تفسیر موضوعی قرآن را بگذرانند.
بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در هر یک از دوره‌ها به سایت نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به آدرس http://ec.nahad.ir/index.php مراجعه کنند و در قسمت آموزش مجازی سایت فوق به مظور آشنایی بیشتر با طرح و ثبت‌نام دوره‌ها اطلاعات لازم را کسب نمایند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید