خبر فوری

اختصاص بیش از 3 میلیارد تومان اعتبار به هلال احمر هرمزگان‌

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، مرتضی سلیمی صبح امروز در دیدار با استاندار هرمزگان، بیان داشت: جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در سال‌های اخیر پیشرفت‌های خوبی داشته و شاهد افزایش پایگاه‌های امداد و نجات و امکانات خودرویی مورد نیاز در استان بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: در سال جاری بیش از سه میلیارد تومان اعتبار از محل تملک دارایی به هلال احمر هرمزگان‌ اختصاص یافته و در کنار این امر برای رفع مشکل کمبود نیروی انسانی هلال احمر استان به‌طور اساسی چاره‌اندیشی شده تا نیروی مورد نیاز تامین شود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به ایجاد چهار پایگاه جدید امداد جاده‌ای در استان هرمزگان، اظهار داشت: بخشی از کارهای ساخت این پایگاه به ویژه در جاده رودان پیش برده شده است و کار سه پایگاه دیگر نیز در دست پیگیری است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید