لزوم کنار گذاشتن اختلافات برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم در قشم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، مصطفی غلامپور در حاشیه بازدید سرزده از شهرداری قشم با بیان اینکه مسئولین وظیفه دارند قدر مردم نجیب قشم را بدانند اظهار داشت: حق این مردم است که از خدمات خوبی برخوردار باشند و مسؤولین وظیفه دارند مشکلات مردم را در اسرع وقت حل نمایند.

وی با بیان اینکه این مردم شایسته بهترین خدمات هستند افزود: شهرداری قشم در این مدت زحمات زیادی کشیده است و خدماتی که در حال انجام است از جمله پروژه‌های عمرانی و آسفالت در محله‌های قدیم شهر بر همه کس از جمله مردم و مسؤولین مشخص است. 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قشم با اشاره به اینکه ما نباید از شفافیت فاصله بگیریم و باید با مردم صادقانه رفتار کنیم تصریح کرد: اگر شهرداری به جز اجرای پروژه‌های عمرانی در کارهای فرهنگی و خصوصا ورزشى همانند سال‌های گذشته بیشتر ورود کند تاثیر بسیار خوبی را در توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر خواهد داشت.

غلامپور با اشاره به اینکه همه آحاد جامعه باید به حق خود آگاه و اجرای عدالت اجتماعی باید مطالبه جدی مردم از مسئولان باشد، اضافه کرد: انتقاد سازنده باعث پاسخگو شدن به مشکلات و رشد جامعه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه جزیره قشم باید با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی اداره شود و کلیه ادارات و دستگاه‌های دولتی برای خدمات بهتر و بیشتر به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در مسیر ولایت و اختلافات را کنار بگذارند خاطرنشان ساخت: خوشبختانه اختلافات شهرداری و سازمان منطقه آزاد قشم به حداقل رسیده و هر دو دستگاه اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید