2 کشته و چهار زخمی نتیجه نزاع در قشم/ قاتلین دستگیر شدند

نزاع دسته جمعی بیش از 10 جوانان در حادثه بامداد روز گذشته، منجر به کشته و زخمی شدن چند نفر شد که در پی آن دو نفر کشته و چند نفر دیگر را راهی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم کرد.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، جزیره قشم که از نظر امنیت در سال گذشته رتبه اول کشورى را به خود اختصاص داده است و یکی از امن ترین شهرستان‌ها در کشور بوده در روزهای گذشته تبدیل به خبرسازترین شهرستان استان و یا حتی کشور شده است؛ از مرگ سه سرنشین موتورسیکلت اهل شهر سوزا در تصادف با خودرو وانت با سه راکب موتورسوار که منجر به فوت هر سه راکب شد تا نزاع دسته جمعی بیش از 10 جوانان در حادثه بامداد روز گذشته که منجر به کشته و زخمی شدن بیش از شش نفر شد، که در پی آن دو نفر کشته و چند نفر دیگر را راهی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم کرد.
سریال حوادث غم‌انگیز و خبرساز در جزیره قشم در سال جاری همچنان ادامه دارد؛ در نخستین ساعات بامداد روز جمعه نزاع دسته‌جمعی در محله چابهار قشم به دلیل نامعلومی چند جوان پس از درگیری لفظی و دعوای فیزیکی با استفاده از سلاح سرد به جان هم می افتند و هر چند که با تلاش مردم محله آنها را به آرامش دعوت می کنند، اما در آخر منجر به کشته و زخمی شدن چند نفر می‌شود.
یکی از منابع آگاه در گفتگو با خبرنگار فارس در قشم در این ارتباط با بیان اینکه پرونده در مرحله اول تحقیقات قرار دارد اظهارداشت: این حادثه ناگوار که با نزاع دسته جمعی بیش از 10 نفر در یکی از محلات شهر قشم رخ داد، به مصدوم شدن 6 جوان با چاقو منجر شده که بر اثر شدت جراحت دو جوان در بیمارستان پیامبر اعظم قشم جان باختند.
وی با بیان اینکه در این درگیری چهار نفر دیگر نیز مصدوم شده و تحت درمان قرار گرفتند که حال یکی از مصدومین نیز وخیم گزارش شده است افزود: علت حادثه در دست بررسی و پیگیری است و قاتلین هم دستگیر شده‌اند.
رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با بیان اینکه در جریان یک درگیری در شهر قشم دو نفر از مصدومین که به این بیمارستان منتقل و به شدت مجروح شده بودند متاسفانه جان خود را از دست دادند اظهار داشت: یکی از مصدومین به علت شدت جراحات وارده که با سلاح سرد به بدن او وارد شده بود؛ با هوشیاری بسیار پایین و پس از سی پی آر در اورژانس این بیمارستان فوت شد و یکی دیگر از مصدومین نیز بر اثر ضربات زیاد چاقو و شدت ضرباتی که به پشت مصدوم وارد شده بود پس از تلاش همکارانم در اتاق عمل متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد.
میثم فتحی با بیان اینکه یکی دیگر از مصدومین نیز در آی‌.سی.یو تحت درمان است و امیدواریم که سلامتی خود را هر چه زودتر به دست بیاورد افزود: دیگر مصدومین از وضعیت مناسبی برخوردار هستند و وضعیت عمومی آنها مناسب است.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، علیرغم اینکه مردم شیعه و سنی این جزیره با وحدت و با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی تاکنون در این منطقه از کشور توانسته‌اند رتبه اول امنیت کشور در سال گذشته را به خود اختصاص دهند، اما به نظر می‌رسد شهر قشم به دلیل جاذبه‌های گردشگری، مهاجرپذیر بودن و جمعیت شناور آن خصوصا درسال‌های اخیر که همواره پذیرای میهمانان و مسافرین زیادی از نقاط مختلف اعم از داخل و خارج از کشور است، جا دارد با هدف ارتقاء سطح احساس امنیت، با افزایش کلانتری، افزایش نیرو و ساعات گشت زنی ماموران همیشه در صحنه پلیس در سطح شهر قشم جلو سوءاستفاده افراد متخلف بیش از پیش گرفته شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید