خبر فوری

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از ضرورت های جامعه امروز است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا صفایی حائری در خطبه های نماز جمعه این هفته سیریک با تاکید براینکه باید به صورت ریشه ای و بنیادی بر روی مسئله حجاب و پوشش کار فرهنگی شود، اظهار کرد: پیش از انقلاب، دشمن با نفوذی که در بین مسئولان داشت، بدنبال تزریق فرهنگ غرب در جامعه بود اما امروزه شاهد توطئه ها و تهاجم فرهنگی و سلاح های جدید مثل فضای مجازی و ماهواره هستیم که به اصل دین و معنویت ما حمله کرده است.

وی ادامه داد: هدف رضاخان از توطئه شوم کشف حجاب در ایران ضعیف کردن ارزش های اعتقادی و مذهبی جوانان ایران بود تا بتواند فرهنگ غربی را در جامعه ایران گسترش دهد.

امام جمعه سیریک ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه امروز را یکی از ضرورت ها دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه دشمن به ارزش های اسلام و مبانی اعتقادی و مذهبی جوانان ما حمله کرده است، باید به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه بیشتر توجه شود.

حجت الاسلام صفایی با اشاره به سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) و ضمن تبریک این مناسبت گفت: هر چند دوران امامت این امام همام کوتاه بود اما دوران زندگی این بزرگوار از ویژگی های خوبی از قبیل برخورداری از یاران خوبی که ایشان را یاری می کردند برخوردار بود و دوران زندگی ایشان معجزات و حسنات خوبی برای مردم داشته است.

امام جمعه سیریک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تشکیل شورای انقلاب اسلامی که به فرمان امام خمینی در روز ۲۲ دی ۱۳۵۷ انجام شد، افزود: امام خمینی (ره) قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فرمان تشکیل شورای انقلاب اسلامی را صادر و اعضاء و ماموریت برای آنها مشخص و اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد: هدف کلی از تاسیس شورای انقلاب اسلامی حفظ و حراست از ثمرات مبارزات برای آزادی و استقلال و مجاهدت ها در کشورمان و ایجاد یک حکومت واحد و مستقل در ایران بود.

حجت الاسلام صفایی با اشاره به فروش۴۰ میلیارد دلاری تسلیحات نظامی و جنگی  کشورهای اروپایی و آمریکا به چند کشور عربی از قبیل عربستان ، امارات متحده ، بحرین و قطر، بیان داشت: کشورهایی که دم از صلح و آرامش می زنند بودجه نظامی آنها بیشتر از بودجه اجتماعی و رفاهی کشورشان است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید